sobota, 26 marca 2011

Sale! okiem wieczko6

Dziś postanowiłam się przyjrzeć wyprzedaży w Starplazy. W tym miesiącu słabo, nuda. Jeszcze obniżenie ceny HB to cios poniżej pasa. Trudno. Oto 5 produktów, które najbardziej przyciągnęły moją uwagę.

5. Thigh High Stocking - RIO - 5 2SD

Jeśli chciałbyś zainwestować w naprawdę wysokie skarpety i w dodatku tanie to polecam te. Zapytacie się czemu długie skarpety? Najwyraźniej to przez moją koleżankę, która od 4 klasy prowadzi na mnie proces "japonizacji" - skutecznie. W dodatku przy długiej spódnicy wyglądają jak rajstopy. Za tą cenę można spokojnie w nie zainwestować.

4. Pinstriped Suit Jacket - Stardoll - 13 6SD
Ostatnio na Stardoll robi się coraz większa moda na żakiety i marynarki. Ta jest trochę inna niż wszystkie, w stylu retro, nawet tania. Do kompletu są również spodnie, ale mi się zupełnie nie podobają.

3. Embroidered Bell Sleeve Coat Dress - Tingeling - 14 7SD

 Tingeling słynie już ze swoich dziwnych strojów. Cała wyprzedaż w tym sklepie wypada bardzo słabo, gdyby nie to pseudokimono. Idealne jako przebranie na jakiś konkurs czy do pokoju w japońskim stylu. Zastanowię się nad kupnem. Pod względem ceny, mogło by być o 1-2SD taniej, ale nie jest źle.
  
 2. Stone Necklace - RIO - 5 2SD
Naszyjnik jak ich wiele, jednak za tą kwotę jak najbardziej warto kupić, jeśli komuś podobnego brakuje.

1.  Belted Skater Skirt - Bisou - 9 4SD

Nad kupnem tej spódnicy zastanawiałam się od dłuższego czasu, jednak mam już 2 bardzo podobne. Ostatnio popularne jest łączenie takich spódnic z bluzką, żakietem, butach na obcasach i ewentualnie naszyjnikiem. Podobnie jak z numerem 2, jeśli brakuje Ci czegoś w tym stylu to kup, bo to okazja.

Jeszcze bonusik na koniec, uwielbiam tą piosenkę:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D