niedziela, 27 marca 2011

Fragment nagłówka

Jestem właśnie w trakcie pracy nad nagłówkiem dla dość znanego bloga, który nigdy (nie wiem czemu) nie miał nagłówka. Poniżej macie nieskończony fragment jednej z dollek, będzie jeszcze druga. Gorąco Was proszę o napisanie komentarza co o tym myślicie i co ewentualnie byście zmienili. Uważam, że szczera krytyka jest pomocna :D



Ponieważ coraz więcej osób tu zagląda, to postanowiłam przeprowadzić 2 małe konkursy (trzeba być obserwatorem bloga):

1. Jak myślicie, na jakiego bloga to będzie nagłówek?
2. Jaka to dollka na obrazku (jest redaktorką na tym blogu, trochę przerobiona).

Nagrody nie są jakieś niesamowite, ale fajnie wyglądają na półce w apartamencie. Za 1 odpowiedź - 1 nagroda, wygrywa pierwsza osoba (lub osoby) która poprawnie odpowie na któreś z pytań.

3 komentarze:

  1. Hmmm... Fragment bardzo ładny- masz do tego talent :D. Twarz przywodzi mi na myśl elfy, jest taka... charakterystyczna :). Co do bloga- nie mam zielonego pojęcia, ale jeszcze pomyślę :).

    Pozdrawiam,
    luolina

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D