piątek, 25 marca 2011

Trochę przemyśleń

Post będzie niezbyt związany ze Stardoll, ale i tak zachęcam Was do przeczytania. Będzie trochę moich przemyśleń.


1. Akcja "Milion listów"
Zacznę od tego, że uwielbiam różnego rodzaju akcje organizowane przez zwykłych szarych obywateli. Byłam wielką fanką "Busem przez Świat" (więcej tu), niedawno zainteresowałam się "Milion Listów". Autor projektu zastanawia się czy przeciętny Polak może dostać 1.000.000.000 listów. Dość wysoka poprzeczka, ale tylko dzięki wysokim poprzeczkom osiąga się dużo. Na razie jeszcze nie można dołączyć się do akcji, cały czas można wszystko śledzić tu. Czekam z niecierpliwością na początek i gorąco trzymam kciuki.


2. Demotywator - Jestem stara?!
Dziś zauważyłam nowego demotywatora na głównej, który mi chyba sugeruje, że mam swoje lata. Z resztą było już wiele podobnych. Mam 14 (rocznikowo 15) i guma Turbo nie jest dla mnie czymś nieznanym, a na Pegasusie głównie grałam do czasu, aż się popsuł. Więc ja się pytam: Czy dla Internetowej społeczności tworzę starsze pokolenie?


3. Wysłałeś SMS to odbierz tym hasłem!
Od praktycznie zawsze nałogowo słucham RMF FM. Znam całą redakcje, pamiętam godziny audycji, znam na pamięć pożegnanie Darka Maciborka. Mnóstwo osób bierze udział w Wielkiej Kumulacji, od pewnego czasu na nowych zasadach. Jeśli już ktoś wysłał tego SMS, to jeśli dzwoni telefon, a nie jest to ani szef, ani teściowa to niech odbierze tym hasłem. Mnóstwo forsy przepada, a wystarczyłoby tylko trochę się skupić.


2 komentarze:

  1. Milion listów to ciekawa akcja :), a Alf wymiatał (chociaż swojego czasu się go bałam... :)). Sprawa z Wielką Kumulacją mnie już od dawna irytuje...
    Oglądałam twoje zdjęcia. Gdzieś już podobnego loda widziałam, tylko gdzie... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Wydaje mi się, że nie ma nic wspólnego z tym fakt, że stałaś tuż obok ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D