poniedziałek, 28 marca 2011

Podsumowanie weekendu

Dawno nie miałam tak zakręconego weekendu, dlatego chciałam go podsumować.

Aktywność na blogu
EDIT: WOW! Już ponad 400 wyświetleń i 13 obserwatorów, niezmiernie mi miło :D
Jest już 9 obserwatorów, kilka komentarzy i 244 wyświetleń. To bardzo dobry wynik, szczególnie, że blog istnieje tylko od 5 dni :) Dziękuję Wam bardzo za wszystko co już zrobiliście i zachęcam do dalszego śledzenia bloga oraz dodawania kolejnych szczerych komentarzy. Odwiedziło bloga również kilka osób zza granicy:

Polska
233
Czechy
4
Francja
2
Stany Zjednoczone
2
Argentyna
1
Finlandia
1
Indonezja
1


Pożegnanie Adama 
Już jako przedszkolak oglądałam skoki, grałam nawet w gry o takiej tematyce. "Leć, Adam leć!" - zawsze przywołuje wspomnienia. W sobotę pożegnaliśmy Orła z Wisły, zaczęło się od "Kawa czy Herbata?", a skończyło na tym historycznym skoku. Szkoda, że nie odbył się konkurs skoków do celu, mówi się trudno.



Wielkie sprzątanie
Coś mnie natchnęło i... posprzątałam w sobotę niemal cały pokój. Jak na mnie to spory wyczyn, szczególnie biorąc pod uwagę wielkość. Zostały jeszcze tylko półki. Teraz cały czas mam wrażenie, że teraz to cudzy pokój.

Nagłówek dla Check And Bid
Niedawno czytałam wiele miłych komentarzy odnośnie mojej grafiki, jednak za dużo nagłówków nie robiłam, bo nie podchodziłam do tego na poważnie. Ostatnio przeglądałam listę blogów o Stardoll na które najczęściej zaglądam. Check And Bid nie miało w ogóle nagłówka - pomyślałam, że to moja szansa by się zaprezentować w szerszym gronie. Po dogadaniu się z gabisia9 od razu wzięłam się do pracy. Nawet nieźle wyszło. Ktoś napisał, że według niego i_am_collector jest za chuda. Myślę, że może się tak wydawać ponieważ stoi ona z boku. Największą ironią jest, że zawsze mi wszyscy zarzucali robienie za grubych dollek. Dziękuję za wszystkie komentarze - te pozytywne i negatywne, zawsze z nich pożytek.


Nagłówek można zobaczyć tu

Wyróżnienie w konkursie na Atomówkę
Napiszę krótko - jestem zaskoczona. Po przejrzeniu prac stwierdziłam, że moja wiele się nie różni od innych, jednak robiłam na szybko i nie byłam w stanie wcześnie zobaczyć innych stylizacji. Jestem ogólnie bardzo zadowolona :D
Nowy pokój
Zmieniłam wystrój pokoju w apartamencie, pierwotnie miała być to restauracja, ale postanowiłam zamienić ją w sklep. Nie jest to jakieś dzieło, miejscami trochę krzywo, ale nie jest źle ;D


Sale! okiem wieczko6
Zrobiłam ranking wyprzedaży, który można zobaczyć tu.

Aktualizacja galerii
Teraz można zobaczyć również moje graficzne początki. Galeria

To chyba tyle ;D

3 komentarze:

  1. Też byłam zdziwiona, że dostałaś tylko wyróżnienie. Przecież twoja praca różni się tylko kilkoma szczegółami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam zaskoczona pozytywnie :) Więc, AŻ wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już za niedługo będzie jeszcze lepiej, masz duży talent :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D