poniedziałek, 28 marca 2011

Mini konkurs!

Ponieważ ciągle przybywa obserwatorów, w nagrodę postanowiłam zrobić mini konkurs:

Pytania: Jaka jest moja ulubiona piosenka? Kto ją wykonuje? Z jakiego filmu pochodzi? Jaki instrument najwięcej słychać?
Nagroda: 10SD
Wygrywa: Pierwsza osoba, która udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania
Maksymalny czas: 30.03.2011r. 18:00

Kto uważnie przegląda całego bloga będzie wiedział o jaką piosenkę chodzi (odpowiedź na pierwsze pytanie ciągle się tu znajduje). Te szczegółowe pytania są po to byście również jej posłuchali. Nie wszyscy lubią taki gatunek muzyki, ale ja ją uwielbiam szczególnie za tekst. Zachęcam do przeczytania tłumaczenia ;D

EDIT: Wygrała mikeyla700, dobrze się spisaliście. Już wysyłam 10SD :D

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D