niedziela, 16 lutego 2014

Eksperymentów nigdy dość - zapowiedź


9 komentarzy:

  1. Uuhuh! Grafika, mmmm czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ferie mi służą, powinnam niedługo skończyć :D

      Usuń
  2. ooo! jaka fajna, tylko oczy jakoś odstają od reszty. więcej takich eksperymencików poproszę hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest baaaardzo dużo przybliżenie. Moja II próba "ożywienia" Stardoll, wtedy brakło mi warsztatu, może teraz? :)

      Usuń
    2. A dasz linka do tej 1 próby?

      Usuń
  3. Jak na razie niestety mi się nie podoba, szczególnie cieni i kanciastość twarzy. Mam jednak nadzieję, że to zostanie dopracowane :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wątpliwości czy dodawać to na takim etapie i powiększeniu. Dodałam docelowy rozmiar, myślę, że tak się prezentuje 100 razy lepiej ;D

      Usuń
    2. No pewnie, że lepiej! Jeszcze jak dorobisz ramię, będzie idealnie :) Spróbuj tylko zaokrąglić głowę trochę bardziej, usuń niepotrzebne kanciaki xD

      Usuń
    3. Wiadomo - od ogółu do szczegółu :]

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D