czwartek, 30 stycznia 2014

"Okno na inny świat", czyli jak namalować obraz na ostatnią chwilę






Akryl. 100x70cm. Każdy kto się zetknął z malarstwem Beksińskiego, wie, że nie namalował tego w kilka godzin. Mi niestety tyle zostało, bo grafik plastyka jest zawsze wypełniony po brzegi. Obraz powstał na podstawie mojego starego szkicu inspirowany katedrą gotycką, więc na konkurs inspirowany Beksińskim jak znalazł. Niestety zdjęcie robiłam w ostatniej chwili, dlatego jest znacznie ciemniej niż w rzeczywistości. Za główny plus uważam przechyloną oś, która dodaje dramaturgi oraz zdecydowanie rozłożone światło i cień. Mimo dosyć krótkiego czasu jestem całkiem zadowolona, ale nie ukrywam, że z niecierpliwością czekam na Wasze opinie :D PS Od dawna czekałam na post, do którego będzie pasował ten niezwykle klimatyczny utwór.

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kontrastowe prace! <3 Podziwiam za wykonanie, a szczególnie w tak krótkim czasie. Gdyby nie ten człowieczek to można byłoby pomyśleć, że to okno jest normalnej wielkości. Och i ta muzyczka. Przedwczoraj byłam w kinie na hobbicie więc jeszcze utrzymuję się w tym klimacie hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypominaj mi lepiej o Hobbicie. Zrobiłam biznes na wakacjach i kupiłam sobie kieszonkową wersję (ktoś ma duże kieszenie), ale ciągle nie ma kiedy czytać. Ogarnę do III części i pójdę na maraton :D

      Usuń
  2. *-* Kolejny twój świetny obraz, cóż tu dodać :) Podziwiam cię, że zdążyłaś w tak krótkim czasie. Proszę naucz mnie malować farbami :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Co do farb, dzisiaj pojawi się poradnik o technikach malarskich i czuję, że poradniki teraz znacznie przyspieszą ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D