piątek, 4 października 2013

Zapowiedź...

12 komentarzy:

  1. wydaje mi się, że na baze bo takie pastele

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo zapowiedzi, za mało notek!:( kiedy bedzie notka o poszczególnych technikach? Zamiast tego widzę jakieś stardollowe dodle:( doceniam je ale nie moge sie doczekać czegoś konkretnego, a ty bajecznie piszesz! Obłędnie;* proszę. nie kaz nam czekać kolejnego miesiaca:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to się zdziwiłam, ile mi teraz przychodzi rzeczy do głowy. Jeszcze wczoraj dopisałam kilka rzeczy i część tekstowa jest gotowa. Postaram się jeszcze dziś lub jutro zrobić zdjęcia i wrzucę na bloga.
      Chciałam się do tego zabrać naprawdę porządnie, stąd tyle to zajmuje czasu.

      Usuń
  3. Ej wieczko masz instagrama?;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie i chyba nigdy nie założę. Mam Tumblra, ale głównie w celach obserwowania innych. Kiedyś, jak coś tam będzie to dodam go gdzieś tutaj ;)

      Usuń
  4. Jaki masz rozmiar tabletu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Medium (całość trochę większa od kartki A4, a samo pole robocze trochę większe od A5).

      Usuń
  5. No weź, ja tu się niecierpliwię :D . Kiedy bd następny post???

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D