sobota, 12 października 2013

Grafika dla Bazy




Krótko i na temat. Jak wiecie, grafikę stardollową ostatnio wyłącznie z nudów (czyli bardzo rzadko). Nadarzyła się, jednak ku temu okazja, a widząc starania Marychy postanowiłam dołączyć do przedsięwzięcia. Jeśli chcecie zobaczyć całą pracę i oddać głos w ankiecie zapraszam tu.


Uwaga. Tym razem wspieramy rodzimą twórczość, choć nie wydaje się polska. Czuć ogromny potencjał, przemyślaną kompozycję i przede wszystkim klimat. Teledysk również wart zobaczenia. Aha, tradycyjnie proszę o komentarze pod postem ;)

9 komentarzy:

  1. Praca na prawdę świetna, tylko wydaje mi się czy użyłaś do tej grafiki gotowe nogi ze stardoll :( ? Możę, się myle, ale tak wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Od pewnego czasu korzystam z ciała ze stardoll, a jak potrzebuję to coś zmieniam, wykręcam, dorysowuję itp. Taką pozę sobie wymyśliłam, a po co robić drugi raz to samo? Głowy też się wykorzystuje, a czasem szyje, ale rozumiem, o co Ci chodzi ;)

      Usuń
    2. heh wiesz chciałam się upewnić ;)

      Usuń
  2. Na prawdę świetna praca. Bardzo podoba mi się ten motyw na bluzce i piórko w ręce ;D Strasznie Ci dziękuję za udział w tym projekcie! Gdy dołączyłaś do projektu dało mi to jeszcze więcej motywacji i radości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo pozytywny komentarz. Liczę na więcej takich projektów :)

      Usuń
  3. Wcięło mój komentarz? Blogger, co to za fanaberie?

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc jeszcze raz od nowa: w pierwszym zdaniu brakuje czasownika ;)
    Nigdy bym nie powiedziała, że grafika twoja, bo się przyzwyczaiłam do takich bardzo bardzo self-made, a tu typowy stardoll :) Jeżeli oceniać w tej kategorii jest ładnie: wspaniały tygrys (jakbyś mi maznęła coś takiego na obudowę...) i cienie na bluzce - też. W tej kategorii, bo to bardzo odbiega od zamiłowania do naturalizmu, które ostatnio deklarowałaś... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu, w drugim. W drugim brakuje czasownika. W pierwszym co prawda też, ale to już inna sprawa :D

      Usuń
    2. Niestety dostrzegam zbyt wielką interpretację w grafice stardollowej. Nie osiągniesz nawet złudzenia realizmu :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D