sobota, 28 września 2013

Ruszamy w drogę - jesienny wygląd

Drogi podróżniku, jeśli znów sobie zadałeś pytanie "gdzie ja jestem?" - spokojnie, lecimy dalej. Nasze balony pozostawiły letnie wzgórza rozgrzane słońcem, udajemy się w stronę artystycznych krain, miast i wiosek. Pod nami widać już jesienne drzewa. Mam nadzieję, że widok się Wam podobaPrzyznaję, że jestem wyjątkowo zadowolona (a z moich prac rzadko jestem naprawdę zadowolona). Grafika wyszła dosyć malarsko, tak jak miało być. Jest jesiennie, ale nie całkiem ponuro. Mój ulubiony fragment to zdecydowanie drzewa i płot. Balony z pewnością wyglądają lepiej, niż w poprzedniej pracy. Ogólnie poświęciłam większą uwagę detalom.

Jak zwykle gorąco proszę o wszelkie opinie, pochwały, uwagi, pomysły itp. w komentarzach. Jest to dla mnie ważne, bo dzięki temu znam Wasze zdanie i widzę, ile osób naprawdę interesuje, to co robię ;) A tym razem trochę pop-rockowo (ale w takiej postaci, to ja rozumiem). Chwytliwa kompozycja i przyjemny dla ucha wokal. Polecam całą płytę JBM - Stray Ashes.

10 komentarzy:

  1. jesteś fenomenalna. podziwwiam ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pięknie :D Nic dodać, nic ująć :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo malarsko. Drzewa i płot są świetne! Szkoda, że nie ma tutaj jeszcze świetnego zachodu słońca spoza tych gór i te balony by też wtedy fajne wyglądały. Wygląd bardzo mi się podoba, aczkolwiek przy tamtym jakoś bardziej czułam tą "magiczną krainę" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo było jeszcze bardziej mglisto i mniej słonecznie. Jestem jednak zbyt radosna na takie ponure wyglądy. Ze słońcem też próbowałam i zaczynało się mocno ocierać o kicz. Dzięki za opinię ;)

      Usuń
  4. To jest genialne. Chcę się na to patrzyć godzinami ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D