środa, 5 czerwca 2013

Znaki zodiaku i zmiana wyglądu

Drogi wędrowcze przez równiny i pagórki Internetu, być może czujesz się nieco zdezorientowany lub nawet zagubiony, jednak zapewniam Cię - znasz to miejsce. To jedna z Twoich ulubionych przystani, choć po małym remoncie. Pamiętaj, zawsze otwarta. Czeka.
Po tym jakże artystycznym wstępie chciałam Was gorąco powitać na moim odmienionym blogu. Po pierwsze poszerzamy horyzonty (czyt. szerokość strony), by widzieć znacznie więcej i bym ja nie miała tyle problemów z szerokościami obrazów. Po drugie idziemy w ekologie i wykorzystujemy ponownie grafikę (szczerze po cichu liczyłam, że nie wygram i będę mogła ją wykorzystać). No i po trzecie utrzymujemy tempo komentarzy - ta zmiana to jedna z form podziękowania, ale to zdecydowanie za mało. Przy ostatnim poście spisaliście się po prostu rewelacyjnie, mnóstwo cennych rad, które z pewnością wezmę pod uwagę przy pisaniu poradnika, który powinien być lada dzień!

Ale, ale... Ja tu się rozpisuję, a jakieś 2 babki u góry się nudzą. Już je przedstawiam - Ilustracja oraz Znak uproszczony. Polecam kliknąć i powiększyć! Temat dosyć ostatnio u nas popularny (w sensie różnego rodzaju wariacji), czyli znaki zodiaku. Ja jestem z 16 września, a więc Panna. Jej symbolem jest kłos (Spica, inaczej Kłos, to najjaśniejsza gwiazda w gwiazdozbiorze Panny), który przypomina warkocz. Postanowiłam wykorzystać ten element oraz motyw kosmosu. Jeżeli zamiast cosinusów i "fascynującego" życia pierwotniaków wolicie takie coś - plastyczniak stoi otworem.
Napiszcie koniecznie, co sądzicie o zmianach (możliwe, że jeszcze kilka dojdzie) oraz o pracy. Ogromną przyjemność mi sprawia czytania Waszych opinii (nawet tych krytycznych) ;D

Zostajemy w klimatach kosmosu - God Is an Astronaut. Pełen klimatFantastyczne do "lecenia w tle".

16 komentarzy:

  1. Jestem bardzo mile zaskoczona tym wyglądem. Po cichu myślałam ,że coś z tym na bank wykombinujesz. Jest bardzo ładnie, letnio,. przejrzyście. Mogłabym tutaj siedzieć godzinami. Fajnie ,że powiększyłaś rozmiar bloga. Na pewno teraz lepiej będzie oglądać twoje prace. Zdanie "... To jedna z Twoich ulubionych przystani..." jak najbardziej do mnie pasuje. Tak to jedno z moich ulubionych miejsc. Napis Świetnie pasuje do reszty. Znak zodiaku chyba bardziej podoba mi się pierwszy, ale drugi jest równie Świetny!

    Jedyne czego na blogu i brakuje to galerii i krótkiego opisu o czym jest blog, kto na nim pisze itp. :)

    Świetna piosenka- jak zwykle :)

    ~Gacuś (marlesia111)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko jest na stronie "lidhomepage.blogspot.com", ale jeszcze dodam pod napisem linki do właśnie strony, poradnika (jak już będzie) oraz postów z pracami ;)

      Usuń
    2. BTW Bardzo dziękuję za taki komentarz. Lubię, gdy widać, że ktoś faktycznie ma zdanie na dany temat :)

      Usuń
    3. Wyglad jasny, ciekawy - ogolem super.
      Pomysl na przedstawienie Panny w ten sposob jest intrygyjacy i daje do myslenia, fajnie nawiazuje do gwiazdozbioru :)
      Kiedy zrobisz prace na SiMa?
      Czekamy!

      Usuń
    4. Jak zdążę, to zrobię :)

      Usuń
    5. Masz czas do konca czerwca, wiec mamy nadzieje, ze Ci sie uda ;)

      Usuń
    6. Szkoda, że na http://lidhomepage.blogspot.com/ dalej nie jest skończona zakładka "Film" bo czekam na nią ;C

      Usuń
    7. Mam problem z wrzucaniem filmów, bo niestety dosyć obciążają dosyć plik. Chyba po prostu dodam linki. W ogóle muszę trochę uaktualnić :)

      Usuń
    8. No rozumiem, rozumiem. ;)

      Usuń
  2. Super!Aż chciałoby się tu zostać na zawsze<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem panna, piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Liddy mam do ciebie prośbę - mogłabyś wykonać dla mnie obrazek 500x500 z jakimś ciemnym tłem pocieniowanym i ciekawie zrobionym napisem Rosalie & Cammy ? Bardzo, bardzo cię proszę. Dla ciebie to 5 min roboty, a dla mn kilka nieudanych godzin. Jeśli się zgodzisz możesz wysłać mi to na adres rosalie.cammy@o2.pl ? To na stronkę na fb.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd świetny, niestety na monitorach 16:9 wygląda brzydko (kafelkowanie).
    Gdybyś miała czas, mogłabyś zwiększyć rozmiar tła do 1920x1080 ;)
    Na pewno lepiej wyglądałoby to na większych monitorach.
    Ogółem wygląd jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehe, ja mam urodziny 17 września xD Teraz bedę pamiętać kiedysz masz urodziny :PP

    Fruzia331

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D