piątek, 28 czerwca 2013

Zapowiedź: Piaskowa dziewczyna


15 komentarzy:

  1. Ojej, piękna zapowiedź!
    Czekam na całość <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pojawi się wkrótce. Zostało mi tylko tło :)

      Usuń
  2. Aww!
    Btw. to odpisałam Ci a' propos tego, czy zdążysz oddać nagłowek (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie widze, ze tez odpisalas :)
      W takim razie super!

      Usuń
  3. zapowiedź cudowna, efekt prawdopodobnie zwalający z nóg! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie się zapowiada *_* czyżby na stardoll-i-my? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W twoich grafikach cenię to,że nie zżynasz wszystkiego ze zdjęcia tylko robisz sama. Twoje perce są takie całkiem inne. Bardziej przypominają mi stardoll. Włosów chyba nikt nie robi tak jak ty. Jesteś w 100% oryginalna!
    Jednak ludzie są już przyzwyczajeni do tych zdjęciowych nagłówków (chodzi o tym,że wszystko robione na podstawie zdjęcia) i strasznie się boję,że będzie z tym konkursem tak jak w przypadku an uzależnieni chociaż na sim obserwatorzy i redakcja są bardziej otwarci na inność. Świadczyć może chociaż o tym fakt,że wiele razy wygrywała tam Ziutencja która jak na tamte czasy była całkiem,całkiem czymś innym niż to co widywało się na co dzień.

    Będę mocno trzymała za ciebie kciuki i mam cichą nadzieje, że po długiej przerwie na sim znowu zobaczę twój piękny nagłówek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że tym razem była mała pomoc fotkami w przypadku formy ust, nosa i oczu (ale na Stardoll przecież sami tak robią). Włosy za 100% moje wykonanie.
      Staram się upodobnić jak najbardziej do tej techniki, ale zawsze dokładam coś od siebie. Taki mój cel.

      Usuń
    2. *Za to włosy - 100% moje wykonanie.

      Usuń
    3. Oj tam, taka mała pomoc ze zdjęcia to jak żadna pomoc ;)

      Usuń
  6. Mogłabyś zostać grafikiem stardollowym od włosów i ubrań, bo można je pomylić z prawdziwymi. Wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, mam trochę inne aspiracje zawodowe, ale chciałabym kiedyś spróbować na np. rok pracy tam :)

      Usuń
  7. Mam prośbę.Mogłabyś zrobić poradnik o tym nagłówku , jeśli oczywiście nie zaczęłaś robić go o czymś innym.Widziałam cały nagłówek na stardoll-i-my.Jest świetny!Życzę Ci abyś wygrała!Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D