sobota, 29 czerwca 2013

Grafika konkursowa - Piaskowa dziewczyna

Kliknij na pracę i powiększ. Lepiej, co nie? Tematem była letnia grafika Stardoll. Jak wiecie, jestem opozycyjna w stosunku do zdjęciowych prac. Ostatecznie postawiłam na prostotę. Najważniejszą uczyniłam postać inspirowaną morzem (oczy) oraz plażą (włosy i piegi). Delikatność połączona z silnym spojrzeniem. Moja I twarz stardollowa. Wyjątkowo pomogły mi zdjęcia (osobne do nosa, ust i oczu). Za to włosy to zdecydowanie moja inwencja. Ponieważ widać tylko ramiączka koszulki/sukienki, postarałam się by nie były zwyczajne. Całość jest utrzymana w słonecznym klimacieciepłych kolorach. Tło - wschód słońca nad nadmorskim miastem (w tle  budynki) oraz plażę. Najwięcej zabawy było z finezyjnymi domkami, których i tak niezbyt widać. Nazwa bloga to "Stardoll i my", ale to człon "i my" jest najbardziej wyróżniający, dlatego on został zaakcentowany, a "Stardoll" został w tle, raczej do domysłu.

Klimatycznie jak u Burtona. Duet tworzy różnorodne utwory, a każdy wart uwagi.



16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny nagłówek, jednak włosy wyglądają trochę na takie 'oklapnięte'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postarałam się je troszkę "ożywić", ale zmiana jest ledwo zauważalna ;)

      Usuń
  2. Naprawdę bardzo mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. I think it's really beautiful. The only flaw about the graphic is the hair by the ear it looks like she's balding. Like it's coming off as a wig. I really love the hair technique how did you do it?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ładnie i prosto lecz niektóre osoby mogą sądzić,że się troszeczkę rozleniwiłaś przez to,że nie ma żadnej pozy. Dla mnie niezwykle klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. "pisakowa dziewczyna" przypomina mi też pracę "Charyzmatyczna twarz" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było małe nawiązanie. Tamta grafika była zimowa, a ta letnia, więc myślę, że się dobrze uzupełniają. Po za tym teraz sporo bym poprawiła w tamtej i tu w pewnym sensie miałam możliwość zrobienia tego, czego nie było wcześniej :)

      Usuń
  6. Ogólnie powiem szczerze praca jest ładna, ale mi się nie podoba, konkretnie chodzi o to, że okropnie razi po oczach, dziewczyna wygląda jakby miała piegi na ramionach i grafika ma nietypowe wymiary, co dziwnie będzie wyglądać na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to są piegi na ramionach ;P Co do wymiarów, chodzi Ci o panoramiczność? Tak wyglądają zazwyczaj nagłówki, tylko ostatnio się zrobiła moda na grafiki tak wysokie, że nie widać ich całych :)

      Usuń
    2. Pierdolona hejterka

      Usuń
    3. Ta... wystarczy tylko wyrazić swoją opinie na jakiś temat, żeby usłyszeć obelgi.

      Usuń
  7. @UP bo ona prawdopodobnie ma piegi na ramionach, co mi się bardzo podoba i jest zgodne z naturą, że tak powiem :P

    Dla mnie jest fajnie ale kurde irytujesz mnie (przepraszam, że to piszę!) tym, że twoje nagłówki niby pokazują dużo, a jednak bardzo mało. Jest ciekawie, letnio, do tego twarz własna i wszystko dopracowane ale jest to chyba po prostu zwykły 'portret'. Plusem jest to, że kojarzy mi się z wakacyjnym zdjęciem z nad oceanu tylko w lepszej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, rozumiem Twoje zdanie.
      Jednak taki był mój zamysł - przeciwstawnie do ostatniego nagłówka, na którym była cała postać. Nie będę Cię przekonywała, do takiej formy, bo to nie o to chodzi, każdy woli co innego (i dzięki Bogu). Stwierdziłam, że wolę się skupić właśnie na klimacie, twarzy i tle, zamiast na szalonym skręcaniu wszystkich kończyn. Powoli się uczę, że wkład nie zawsze równa się efekt (a szkoda).
      Z drugiej strony mam ogromną ochotę na zrobienie jakiś ciuchów, więc następna grafika Stardollowa z pewnością "pokaże więcej" ;P

      Usuń
  8. Zakochałam się w tej piosence :3 a nagłówek po prostu śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Emmm.. Może zacznę od tego,że nagłówek jest świetny. Piegi,włosy, tło oraz napis są wyrazem geniuszu. I tak na końcu chciałam napisać,że od ponad pół roku przeglądam tego bloga i jestem zachwycona ^^

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D