czwartek, 30 maja 2013

Czas na poradnik!

Odkładałam to szalenie długo, lecz chyba nadszedł ten dzień, bym się zabrała za gruntowny poradnik. Nie twierdzę, że jestem jakimś specjalistą w dziedzinie plastyki i grafiki, ale co nieco już umiem. Po za tym wiele osób o to prosiło.

Plan mam już mniej więcej ułożony w głowie. Już wkrótce zabiorę się do roboty, jednak najpierw chcę dowiedzieć się, na czym Wam najbardziej zależy i jakie macie pomysły, koniecznie napiszcie to w komentarzu pod spodem. Z pewnością te najlepsze wezmę pod uwagę i wprowadzę je w życie.Uwielbiam sposób w jaki narasta ten utwór. Z rewelacyjnego "Harold and Moude".

26 komentarzy:

  1. Może jak się robi struktury na ubraniach typu swetry i futra:)I koniecznie włosy O.O
    (grafika)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze jak robisz takie cudne tla, te rozwiame chmury, krajobrazy itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie jak robisz włosy i ich perfekcyjne cienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobór dobrych narzędzi w plastyce, jakie ołówki są najlepsze i jakie farby, jaka gramatura papieru. Zawsze się z tym gubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę Inez, że to najfajniejsza sprawa,
      bo mozna samemu pokombinować i posprawdzać na czym i czym się najlepiej rysuje ;p

      Usuń
    2. Ale ja nie mam tysiąca złociszków, potrzbuję czegoś pewnego :C

      Usuń
  5. Mi się każdy poradnik pod względem plastycznym przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi zależy najbardziej na tym, w jaki sposób i jakimi technikami robić włosy (grafika komputerowa), ale będę się cieszyć z każdego poradnika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym by był w geimpie, chociaż pewnie tak nie będzie.

    Zgadzam się z Nivra c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Błagam o podstawy grafiki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zależało by mi na podstawach perspektywy używanej przy rysowaniu architektury! :)/Michau

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam zarzucić jakąś dobrą propozycją poradnika, ale stwierdziłam ze wszelkie mozliwosci w rysowaniu czy to w wektorach czy w rastrach są jak gdyby indywidualną sprawą każdego rysującego.
    Ja osobiście preferuję wszelkiego rodzaju recenzję roznych rzeczy. A jeśli już poradnik, to tak jak Inez napisała, najlepiej taką poradniko - recenzję : ,,Co twoim zdaniem'' warto mieć w kwestii plastyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. TŁA!!!! Te śliczne tła *-*

    Nigdy nie potrafię się za to zabrać. Nie mam za grosz wyobraźni przestrzennej, nie umiem stworzyć obrazu tła w głowie, a jak nie ma w głowie to w grafice też nie wyjdzie :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardzo zależy na tym, żebyś pokazała jak pracujesz z tabletem kiedy graficzki robisz :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Może pokazałabyś jak robi się tła, które tobie wychodzą genialnie(grafika komuterowa). *.*
    Zależy mi też na szkicowaniu... Światłocienie, jak zabierasz się za proporcje itp.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie tła, włosy, cieniowanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. już wiem co najbardziej!
      OCZY! OCZY! I JESZCZE RAZ OCZY! XD
      + Cieniowanie (:

      Usuń
  17. Cieniowanie, cieniowanie i jeszcze raz cieniowanie.!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej bym chciała wiedzieć jedno i od pewnego czasu ciągle wertuję po internecie. Chodzi o te Twoje dawne babeczki na blogu- jak zrobić tak, aby obrazki na górze czy na nagłówku przenosiły do poszczególnych stron na blogu. Wiem że to HTML, ale co konkretnie trzeba wpisać?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo prosilabym o zwyczajne podstawy. Jestem kompletnym laikiem, a bardzo chciałabym móc tworzyć grafikę srardollową. Proszę, weź mój komentarz pod uwagę. Jeśli nie wykorzystsz tego w poradniku, mimo wszystko bardzo proszę o kontakt: na stardoll iga777

    iga777

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieniowanie , wygladzanie krawedzi, przyciemnianie i rozjasnianie poszczegolnych miejsc.
    Jenniferevil ( :

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D