środa, 1 maja 2013

Kolejne zaległości





Miałam małe problemy techniczne, ale rysunki są. Z powodu kiepskiej pogody musieliśmy zostać w pracowni i zabrać się za martwą naturę techniką laserunkową. Lubię tusz, ale na odpowiednim papierze, dlatego tu wyszło, jak wyszło. To zdjęcia, bo skaner nawalał i z tego powodu średnio to wygląda. Zaburzenia w proporcjach pewne są, ale chodziło głównie o światłocień. Ponieważ zostało mi jeszcze sporo czasu wzięłam się znowu za węgiel.
Chciałam wrzucić jeszcze parę rzeczy, ale post by się zrobił strasznie długi, dlatego napiszcie w komentarzach czy następne chcecie zobaczyć prace w drewnie w czy szkice z pleneru (moim zdaniem znacznie lepsze od tych tutaj). Jak będzie 10 komentarzy to dorzucę jeszcze bonus. Teraz zabieram się za grafikę :)

Uwaga: polak. Płyta 4 czerwca.

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah trudno mi rozszyfrować co jest na tych pracach ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa prac w drewnie. Ładne szkice, ale masz rację, że ,,wyszło, jak wyszło". Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drewno już widziałam, dawaj szkice! :)

    Aha, pierwsza praca podoba mi się najbardziej. To pewnie jakaś miska, ale skojarzyła mi się z tą galaretką w formie babki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chytry czajnik (trzeba odnaleźć dzióbek), choć jak skończyłam, to też pomyślałam o galaretce :D
      Najbardziej mnie rozbroiła Krejzi - myślę sobie "napaćkane, sama nic nie widzę, da mi 3 punkty i tyle", a ona zaczęła nawijać o tym jak ładnie wyciszyłam tło i miałam dobrą paletę... Na co odpowiedziałam zgodnie z prawdą, że palety nie było :3

      Usuń
  5. Dlaczego ja tak nie umiem? :P
    A tak ogólnie to chciałabym zobaczyć prace w drewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają te nawiązania rzeczy domowego użytku do zwierzątek! Kocham Cię za tą prostotę i cuudowne pomysły!! ;)
      PZDR

      Usuń
  7. Ejejeje... 10 komentarz! Czekamy na bonusik :DD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D