sobota, 16 marca 2013

Nyan Cat?

Kolejna zaległa praca. Zapewne większość z Was kojarzy szkołę głownie z obliczeniami, interpretacjami tekstów itp. U mnie wygląda to trochę inaczej, dzięki kilku naprawdę ciekawym przedmiotom np. moja specjalizacja - projektowanie zabawek.
Jeszcze przed feriami mieliśmy  zadanie głównie warsztatowe - nóż do kopert. (Wbrew pozorom) odpowiednio naostrzone drewno może być ostre jak brzytwa. Miałam kilka projektów, ale ostatecznie padło na leżące kota. Wycięty, wywiercony, wyszlifowany i naostrzony:
  ............
 ............
Głowa i 2 łapy stanowią uchwyt, który można trzymać na 2 sposoby, a dzięki odpowiednim wymiarom trzyma się wygodnie. Ostrze robi za ogon. Radzę nie głaskać.
Kilka osób zauważyło podobieństwo do Nyan Cata. Kto wie, może była jakaś podświadoma inspiracja? ;)
.......

Jon Hopkins. Ambient. Codzienne dźwięki i elektronika:

Budzimy blog, budzimy blog, ale bez Was nie dam rady. Może jakiś komentarz?

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, w poniedziałek zrobię zdjęcie gablotki z pracami naszej klasy (tam od groma pomysłów) i postaram się wrzucić :)

      Usuń
    2. Ok , czekam z niecierpliwością .
      _____________________________________________
      A tak całkiem poza tematem to ma pytanie. Nie wiesz kiedy ukażą się wyniki na creative talent ? Bo jakoś nie mogę się doczekać , a nikt mi nie chce odpisać.

      Usuń
    3. Nie wiem. Ja swoją opinię już wyraziłam. Sama co jakiś czas sprawdzam, czy już są wyniki :/

      Usuń
    4. Pozostaje tylko czekać ... Tylko ,że szkoda ,że czekamy już ponad miesiąc.

      Usuń
  2. Świetne :) Kupiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szmutny kotek :) Fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, kumpela podobnie twierdziła. To jest 2 łapa, nie usta :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny :) W ogóle, ja kocham koty, więc dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wspaniały.♥

    Chodzisz do takiego specjalnego liceum, hmm...?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D