niedziela, 30 grudnia 2012

Ogłoszenia

Cześć i czołem :D

  1. Z radością informuję, że jestem zdrowa. 
  2. Aha... Warto by było wspomnieć, że wcześniej byłam chora. Teraz był sezon na wszelkie choroby płuc i u mnie wyglądało to nie za ciekawie, także ciągnęło się strasznie długo, a skończyło się w szpitalu.
  3. Rada: jeśli macie... powiedzmy lat 14, 15+ - nie pozwólcie się umieścić na oddziale dziecięcym (czyt. przedszkole + mamusie). Nie można spokojnie spać, spokojnie jeść, spokojnie się myć, że o korzystaniu z WC nie wspomnę.
  4. Naprawdę.
  5. W związku z moją ostatnią totalną nieobecnością w szkole mam strasznie dużo zaległości. Semestr się zaraz kończy. Ja bym wolała go jednak zaliczyć... Więc grafika na cały styczeń jest praktycznie zawieszona.
  6. Pocieszę Was: ferie zaczynam 28 stycznia i wtedy postaram się jakoś to nadrobić.
  7. Po kilku latach oszczędzania i przekładania tego zakupu na później, udało mi się zamówić pewien program i to po całkiem fajnej cenie (fajnej jak na niego, w życiu nie wydałam tyle pieniędzy). Jaki? Przekonacie się niebawem :D
  8. ...O ile mnie złapie kurier.
  9. Wydaję mi się, że blog w najbliższym czasie może przejść pewne zmiany. Oczekujcie...
  10. Jak byłam chora, nie leżałam cały czas plackiem. Niedługo pojawi się trochę dódli i martwa natura (z której jestem baaardzo zadowolona).

Warto przesłuchać cały soundtrack.
Niezwykły klimat.


6 komentarzy:

  1. Na prawdę cieszę się ,że wróciłaś do zdrowia :)
    Bajeczna nuta! Muszę przesłuchać wszystkie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Liddy, jak ja przechodziłam operację to leżałam na babciami,dziadkami T.T Fart taki mój,ponieważ ja leżałam na oddziale ortopedycznym gdzie takie choroby się takim starszym osobą zdarzają i mówię Ci,że wolę już dziecięcy T.T I się cieszę,że powróciłaś do zdrowia ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać nowego wyglądu bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Fajnie że wyzdrowiałaś :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D