niedziela, 7 października 2012

Odnajdź swoją galaktykę

Moi drodzy, muszę się podzielić bardzo smutną prawdą, że właśnie mija kolejny weekend. Jednakże dla mnie był niezwykle owocny (i długi... ;] ). W związku z tym prezentuję Wam moją najnowszą grafikę, której tematykę macie nieźle ujętą na poniższym obrazku:

Zamówienie było dosyć zakręcone, pracochłonne, ale luźne i znowu mogłam trochę poeksperymentować. Najpierw dostałam to zdjęcie:


No, a potem się działy różne, ciekawe rzeczy. Efekt końcowy (polecam kliknąć i oglądać większe):

Przez The Bone nie wiem, które piosenki są ogólnie znane, a które znane tylko wybranym. Nie ważne. Klasyka :)

Jak zwykle bardzo zachęcam Was do wyrażania swoich zdań na temat mojej pracy oraz muzyki. Zauważcie, że coraz mniej czasu zostało do końca II edycji Złotych Komentatorów - pamiętajcie by pisać jak najciekawiej! :D

8 komentarzy:

  1. Ooo, bardzo świetny nagłówek! Ciekawe wykonanie grafiki, piękne tło i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam obrazek (początkowy) faktycznie miał dużo detali, kolorów, był ogółem oryginalny, jedyne co mogę powiedzieć, to że moim zdaniem pierwsza grafika była najciekawsza, bo najwięcej kolorów i najoryginalniejsza :3 Nie wiem jakie jest tło bloga, ale cóż, ta wypadła dla mnie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pierwszy to baza, którą się potem bawiłam. Po skończonej pracy też stwierdziłam, że jednak oryginał najlepszy ;)

      Usuń
  3. Siostra, czemu zawsze tak dużo piszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to ma być sarkazm? Tym razem jest znacznie mniej niż zwykle.

      Usuń
  4. Piękne, Piękne i jeszcze raz piękne!
    Nie widziałam nigdy aż tak wspaniałej grafiki i w dodatku tak oryginalnej. Inspirujesz mnie do rysowania. Na zwykłej kartce papieru rysujesz dzieło! I w dodatku te animowane obrazki.
    Piękne i nic więcej nie mogę powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne naprawdę nawet nie mogę tego wyrazić ale boskie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D