piątek, 14 września 2012

Książkowy nagłówek

Nie ma to jak dobra ksiązka, a co dopiero książkowy nagłówek. Ponieważ udało mi się zorganizować małą przerwę od CT, postanowiłam zrobić nieco spóźniony prezent.
Prezent oczywiście dla mojej imienniczki Marty (która już na zawsze pozostanie dla mnie i wielu osób "Legolasem"). Być może zdążyliście już odwiedzić jej bloga z recenzjami (widnieje w polecanych), jeśli nie, to zapraszam tutaj.

   
Jak pewnie zauważyliście w nagłówku znajduje się książka z zawiniętymi kartkami. Bynajmniej te zawinięcia nie są przypadkowe. Zwróćcie uwagę na cienie i tytuł.
Jeśli nadal nie wiecie, o co chodzi lub chcecie sprawdzić, czy macie rację zaznaczcie poniżej:
(cienie tworzą litery Z i L, czyli skrót nazwy bloga)
Legolasie, informuję, że obrazek ma wymiary nagłówka na Twoim blogu, ale tak naprawdę zrobisz z nim co chcesz :)
Całość wykonana przeze mnie. Tekst pochodzi z fragmentów recenzji z bloga Marty. Tekstura z DA.
Z dedykacją dla Legolasa (ze względu na dźwięk i obraz):

9 komentarzy:

  1. nie zauważyłam ZL :D ogólnie świetny nagłówek :)najlepsiejszego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się Twój blog, nagłówki i wogóle. Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJĘ!

    For you: http://bookcase-luna.blogspot.com/2012/09/a-thank-you-letter.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nie pogardziłabym takim prezentem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już któryś raz używasz bynajmniej zamiennie z przynajmniej.

    Odsyłam tutaj: http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dokładniej do niebieskich "pól" na końcu wpisu. :3

      Usuń
    2. Nigdy nie użyłam tych słów zamiennie. Korzystając z DOBRZE MI ZNANEJ strony, wyjaśniam:
      Bynajmniej/wcale/zupełnie/ani trochę te zawinięcia nie są przypadkowe.
      Użycie tu wyrazu przynajmniej zmieniłoby sens (choć przyznaję, w tym przypadku pod względem logicznym nieznacznie).

      Usuń
    3. Jakich niebieskich pól?

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D