piątek, 6 lipca 2012

IV grafika na Creative Talent - Guns N' Roses

Prawie nie zdążyłam, ale jest :) Co prawda chyba jeszcze nigdy końcowa praca nie odbiegała tak od wstępnego projektu, jednak wyszło całkiem nieźle.
Na tę grafikę musieliście czekać naprawdę długo, bo prawie miesiąc, więc nie przedłużając, przedstawiam IV grafikę na Creative Talent w 4 wersjach kolorystycznych... (kliknij na nie i powiększ)





Do wyboru były 2 tematy: "Modelka na wybiegu" oraz "Sesja fotograficzna w studiu". Ten drugi bardziej mi odpowiadał. Po długim namyśle postawiłam na... Guns N' Roses. Już wiecie skąd taka podpowiedź w zapowiedzi.
Pierwsza wersja zakładała, że doll będzie się opierała o motor w białym studiu, jednak los sprawił, że nie miałam już na to czasu. Brak motoru - dziwna poza. Trudno. Za to jest prosto i można skupić się na samej doll.
Chyba zauważyliście, że ta praca jest trochę inna. Gdy większość grafików teraz stara się tworzyć swoje wariacje na temat Stardoll, robić coś bardziej realnego (co jednym wychodzi lepiej, drugim gorzej) itp. ja idę w odwrotnym kierunku. Głównym założeniem było stworzenie grafiki jak najbardziej przypominającej to, co jest na Stardoll (główną inspiracją były reklamy, przyjrzyjcie się kiedyś - są naprawdę ładnie zrobione). Rzecz jasna założenie, a efekt to 2 różne sprawy...
Największy problem przysporzyły mi spodnie. Niestety nie znalazłam sposobu by przetarcia wyglądały i dobrze, i pasowały techniką (a siedziałam nad tym dosyć długo). Podobnie jest z różą, którą wykonałam wcześniej i cieniowanie przypomina bardziej czerwony stolik z "Magic Emporium" niż Stardollowe kwiaty. Dużo się też namęczyłam z czerwoną kontrą (nie wiem co mi odbiło, żeby robić ją czerwoną). Robiłam ją ręcznie, więc najpiękniejsza nie jest. Włosy mogłam zrobić czarne, to by się tak nie zlewały z tłem (pierwotnie miało być białe, więc by się nie zlewały).
Żeby nie było, że tylko narzekam ;] Jestem bardzo zadowolona z kamizelki, która się rodziła w bólach i zapowiadało się, że nic z niej nie będzie. W ten sposób jeszcze nie cieniowałam, a na Stardoll to dosyć powszechne (szczególnie przy ubraniach jeansowych). Uważam, że koszulka i buty również są niezłe (te drugie robiłam wyjątkowo na szybko).
__________________________________

Któż dzisiaj może być w części muzycznej? ;) Zaskoczenia z pewnością nie będzie. Jeden z moich ulubionych utworów GN'R - ma moc.


__________________________________

Co sądzicie o pracy? Możecie płakać, śmiać się, podziwiać, rzygać tęczą. Możecie uważać to za najobrzydliwszą rzecz jaką widzieliście w życiu albo za 8 cud świata i dzwonić do UNESCO, ale podzielcie się tym. Każdy komentarz, a w szczególności dobrze uargumentowany jest niezwykle cenny, bo może mi pomóc w przyszłości nie popełniać tych samych błędów (których mogę nie zauważać) i udoskonalić wiele rzeczy. Jeśli już tu zaglądacie, to wyraźcie swoje zdanie. Zwracam się teraz właśnie do Ciebie. Tak! Do konkretnie Ciebie. To jest tylko chwila, a może być bardzo pomocna dla mnie :)
Rozpisać się również możecie o drugiej sprawie - Guns N' Roses. Tu chyba dodawać nic nie trzeba.

7 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda bardzo ładnie. Jedyne co bym zmieniła to róża. Na Twoim miejscu dałabym ją po drugiej stronie głowy, nie wiem czemu, ale myślę, że tam bardziej by pasowała.
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafna uwaga :) Nawet wiem, czemu tak uważasz - z prawej twarz jest bardziej odkryta i ze względów "logicznych" róża powinna być tam. Zastanawiałam się czy tak nie zrobić, ale wtedy oba czerwone elementy byłyby z prawej i oba dodatki (róża i pistolet) byłyby z prawej. Trochę zawaliłam kompozycyjnie, ale będę miała nauczkę na przyszłość ;D

    Również pozdrawiam,
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle świetna grafika. :D
    Jedyne co troszeczkę mi przeszkadza to cień nóg. Nie wiem, nie znam się, ale wydaje mi się, że za bardzo go rozciągnęłaś ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę świetna grafika! Tylko butów dobrze nie widać, a są dobre, nawet bardzo! :)
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia wersja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och...jakie śliczne XD
    Tak na poważnie to bardzo mi się podoba. Uwielbiam GnR ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość świetna :D ale jest coś co mi nie pasuje, mianowicie proporcje rąk, są jakieś takie "małe" :C

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D