sobota, 23 czerwca 2012

"Dódle"

Chyba moja imienniczka postanowiła się podzielić tytułem "Człowiek-Paradoks", bo gdy zobaczyłam moje wyniki z egzaminów, stwierdziłam, że z pewnością nie jestem normalna. Nie, wyniki nie są złe. Są lepsze niż się spodziewałam, ale...

JAK MOŻNA MIEĆ WIĘCEJ PUNKÓW Z ROZSZERZENIA NIŻ Z PODSTAWY?!
Sorry, musiałam.
Od początku. Postanowiłam pisać egzamin z języka angielskiego (podstawę i rozszerzenie, do którego nie musiałam podchodzić, ale chciałam się sprawdzić). Co jeszcze bardziej mnie dobija - rozszerzenie się nie liczy przy rekrutacji. Z podstawy mam 90% punktów,14% egzaminowanych ma lepszy wynik, a z rozszerzenia mam 95% punktów, 2% ma lepszy wynik.
Myślę, że mój komentarz na temat logiki egzaminów gimnazjalnych jest zbędny...
_____________________________

Także dla "odirytowania się" Liddy od 2 dni bazgrze ile wlezie ;)
Najlepsze z ostatnich "dódli":

Kto/co to jest proszę nie pytać. Po prostu jest i temu jest tak dobrze :3
_____________________________

Śmieszne włosy Śmieszna słoma


_____________________________

Nos #1
_____________________________

 "Nos" #2 ;P
_____________________________

I w tym momencie fochnęłam się na fotoszopokę i włączyłam SAIa.
Od razu lepiej :D
_____________________________

Usta #1
Krzywe, 
bo krzywe,
bo krzywe, 
bo bez szkicu...

 _____________________________

Usta #2
 _____________________________

Usta #3


 _____________________________

Znów inspiracja starym szkicem.

 _____________________________

Na deser już nie "dódl", a pełny "ayyyt". Tak mniej więcej wyglądałam, gdy pani P. przyniosła wyniki ;D Proponuję kliknąć na obrazek - powiększyć.

 _____________________________

Chciałam zachować tę piosenkę na inny post, ale po prostu nie umiałam się zdecydować na żadną inną, ciągle przychodziła mi ta do głowy. Uwielbiam ją. W każdym się kryje "Kid Rock" (i inne kidy też ;D , tylko dla wtajemniczonych). Chyba nie znam bardziej wakacyjnej piosenki. 
A propos wakacji - szykujcie się na nowy wygląd i znacznie więcej, bo będę miała wreszcie czas :D

 _____________________________


Nie przeciągając - zapraszam do komentowania :D
_____________________________

Singing Sweet home Alabama all summer long...
Hmmm...
Sweet home Alabama, Where the skies are so blue, Sweet homa Alabama Lord, I'm coming home to you. 
Tak, zdecydowanie to będę robić całe lato :D

8 komentarzy:

  1. Ach, ach. Polski system nauczania :) To musiała być dołujące... Rysunki śliczne :* Drugie usta mnie zachwyciły *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście słuchanie z rozszerzonego angielskiego było łatwiejsze, tyle że ja poznam wyniki dopiero w poniedziałek
    :( bo w piątek byliśmy na wycieczce

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja właśnie też nie wiem, dlaczego Punki postanowiły akurat objąć we władanie rozszerzenie a nie podstawę...

    Tytułem mogę się podzielić, ale wiesz, ty już masz swój! (nie wspominając o jego wersjach i podgatunkach, cokolwiek tam jeszcze przyjdzie).

    Ta piosenka jest świetna. Świetna, bo ma ten wakacyjny feeling. Zastanawiam się, jak brzmiałaby piosenka do Aut. Kid (/on the floor/ dancing in the pool/ sultan/ piła motorowa). Coś pominęłam? :D

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  4. W jakim programie narysowałaś tą dziewczynę?
    Gratulacje dobrego wyniku! Nos mi się najbardziej podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Pierwsze 4 obrazy są wykonane w Photoshopie CS3, a reszta w Paint Tool SAI.
      wieczko6

      Usuń
  5. Super nosy. A piosenkę uwielbiam <3 xd Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szanuj co masz w dłoniach bo jesteś ponad wiekszością ...;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D