niedziela, 4 grudnia 2011

Nagłówek dla "Barwny Stardoll"

Przed chwilą wróciłam z mroźnego piekła. Naprawdę. Lodowato, deszcze leje równo, a ja powtarzam w głowie "jeszcze tylko trochę... jeszcze kawałek". No, ale dotarłam i mogę Wam zaprezentować najnowszy nagłówek. Tara-ta-ta! - Barwny Stardoll (proponuję powiększyć):


Miałam pierwotnie trochę inny pomysł, choć taki też mi chodził po głowie, jednak to do klienta należy ostatnie słowo i... Moim zdaniem opłaciło się. Przede wszystkim teraz "Barwny Stardoll" jest naprawdę "barwny".
Kompozycja jest trochę nietypowa. Heh, kolorystka z pewnością też.
Jeśli chodzi o włosy, to chyba najlepsze w mojej "karierze nagłówkowej" ;)

EDIT: Jeszcze tła.


A co Wy sądzicie? Co się Wam najbardziej podoba, a co najmniej? Co byście zmienili? Może macie jakieś pytania? Piszcie! :D

8 komentarzy:

  1. Fajnie jest nie podoba mi sie tylko zolta farba , wyglada dziwacznie jakby wsysala reke dollki. Nie podobaja mi sie malutenkie raczki blondynki . Napis za maly podpis za duzy. ale jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny nagłówek ,jak najbardziej jestem na tak. Jest on równie niekonwencjonalny jak ten :
    http://http://3.bp.blogspot.com/-bp6yxEGWMu4/TkqyCEYjN1I/AAAAAAAAAfA/ZZhuz6oAlhs/s1600/endvintage.png
    co sprawia ze nagłówek jeszcze bardziej mi się podoba :) świetny pomysł Marto!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie nagłówek jest łądny ale ta dolka po prawej za bardzo Ci nie wyszła.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i wykonania i kolorysycznie, tylko mam jedno pyanie bo ta żółta farba jakby zasłaniałe ręke medoll troszeczke dziwnie to wyglonda

    OdpowiedzUsuń
  5. bo z ta zolta farbo tojest tak ze lalka ma w rece puszke i niby na ciebie wylewa ta zolta farbe ,ale wyglada to dziwnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ty do każdego nagłówka dodajesz tło gratis, czy trzeba za nie zapłacić dodatkowo?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dedusia pisze...
    Czy ty do każdego nagłówka dodajesz tło gratis, czy trzeba za nie zapłacić dodatkowo?

    Tło jest gratis do każdego nagłówka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D