poniedziałek, 5 grudnia 2011

Przyjmę zamówienie!

Postanowiłam ogarnąć kolejkę i pracować w trybie tygodniowym. Tj. Zastanawiam się ile mam czasu i zgodnie z tym przyjmuję odpowiednie zamówienie, które powinnam zrealizować w ciągu tygodnia. Wszystko poukładane :D Oczywiście, jeśli wiem, że nie będę miała w danym tygodniu czasu czy coś mi wypadnie albo grafika zajmie więcej czasu, to biorę na to poprawkę.

W tym tygodniu mam trochę roboty, więc przyjmuję zamówienie na coś mniejszego - baner LUB statuetkę.

Banery:
Baner boczny np. odwiedź mnie - 20 SD
Każdy następny baner - 15 SD
Baner animowany np. mruganie oczami, powiewanie włosami - 25 SD
Każdy następny animowany baner - 20 SD


Należy podać:
  • nick dollki/dollek, które mają znajdować się na banerze
  • adres bloga
  • szerokość banera
  • napis(y), który ma się znajdować na banerze/banerach
  • jeśli wybierasz animacje, to jaką
Jeśli masz koncepcje na tło, kolorystkę, cokolwiek - dołącz do swojego zgłoszenia.

Statutka:
Statuetka - 35SD

Należy podać:
  • czy statuetka ma przypominać te stardollowe (wersja 1, zwarta forma, uproszczenie kształtów) czy wersję 2 (np. lalka na podium) 
wersja 1               wersja 2
*zamieszczony obrazek                          1 
autorstwa Stardoll            1111  

  • jeśli wersja 2 to nick lalki
  • rodzaj konkursu
  • pamiętaj, że niekoniecznie to lalka ma być w statuetce. Może to być przedmiot, mebel itp.
Jeśli masz koncepcje na kolorystkę, formę, cokolwiek - dołącz do swojego zgłoszenia.

Przyjmę tylko pierwsze poprawne zgłoszenie. Gdy je zatwierdzę napiszę to w tej notce, więc sprawdzajcie! :D


EDIT: Robię statuetkę dla strzadala.

6 komentarzy:

  1. Wersja nr 2
    nick doll - wieczko6
    Stardoll Fashion Top Model
    Statuetka
    Kolor; Złoty

    OdpowiedzUsuń
  2. napis; Akademia Księżniczek - Księżniczka 2011

    OdpowiedzUsuń
  3. http://fabrykamemow.pl/memy/2530/Skoro-matka-ziemia

    Znasz to skądś? Jak zobaczyłam, od razu pomyślałam o tym opowiadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ja chcę 1 dolke w pozie ba być ona olinka02
    nie wiem jaki wymiar no to średni na bloga Czarno-szary-stardoll.blogspot.com dopiero zaczynam pisać na blogu o i jeszcze + tło na banerze ma pisać czarno-szary-stardoll pozdrawiam i na stardoll jestem olinka02

    OdpowiedzUsuń
  5. hej to ja olinka02 nie rób tego co napisałam wcześniej bo mi się konto zablokowało więc na to CZarno-szary-stardoll nie rób nagłowka ok?

    OdpowiedzUsuń
  6. Statuetka wersja 2
    Nick: anayaCharmer
    Podpis
    "MEDOLL MIESIĄCA
    Grudzień"
    * dodatkowe uwagi
    Kolor: złoto-czarny (poczarniałe złoto)

    ubranie medoll musi być jakaś suknia, na szyji musi wisieć naszyjnik który rozwiewa się i zwisa jej na lewo lub prawo, na końcu naszyjnika ma być sowa która była kiedyś Hot Buys wisiorek.

    Zamiast włosów AnayaCharmer chcę włosy inne :)

    Ok?


    Zapłacę po wyk

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D