wtorek, 1 listopada 2011

Nagłówek dla Stardoll i my - Prośba

Na blogu Stardoll i my ukazała się ankieta, w której można głosować w konkursie na nagłówek. Moim zdaniem wszystkie prace, które przeszły, są naprawdę oryginalne i jak widać nie tylko ja postanowiłam eksperymentować i "szukać nowych dróg". Kolejną rzeczą,, którą ukazuje ten konkurs, jest to, że nie ma prac idealnych. Prawda jest taka, że chyba wszyscy graficy fan-stardollowi musieli się zebrać by powstała jakaś praca dopięta na ostatni guzik. Chociaż nie... Błędów nie da się uniknąć ;)
Nie powiem, żebym nie miała swoich faworytów, ale poziom jest naprawdę wysoki i wyrównany, więc nawet nie próbowałabym typować kto naprawdę wygra. Chociaż brakuje mi trochę pracy aga19988.




Do rzeczy! Mam do Was prośbę - klinujcie tu i zagłosujcie. Nie koniecznie na mnie (choć nie obrażę się za taki głos ;] ). Każdy zgodnie ze swoimi przekonaniami. Czemu tak piszę? Bo im więcej głosów, tym większa ranga konkursu (i większa demokracja?) :D

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają twoje prace.

    P.S. - http://niekrytakrytykastardoll.blogspot.com/2011/11/plotka-dnia-3-zupenie-nie-potrzebne.html
    -NK.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ci i oddałam głos na ciebie bo według mnie to twoja praca powinna wygrać. Ja nie wiem z kąt tam się wzięłam bo to porażka.
    Mam bardzo ciemny monitor ponieważ coś mi się popsuło i nawet nie wiem po co wzięłam się za czarne ubrania (i całą taką tematykę). Szczerze to widziałam tylko czarną plamę. a o napisie już nie wspominając. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na ciebie! ;)

    PS.Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny nagłówek , ale jak widzę w komentarzach na blogu nie przyjęto go z entuzjazmem ... może dlatego , że to nie "stardollowe"
    Bo jak by nie patrzeć postacie nie prypominają tych płaskich stardollowych lalek

    Pod względem graficznym praca jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeja, ale mi zrobiłaś wstrząs szokowy. Wchodzę jak zwykle na twój blog i piszesz że brakuje Ci mojej pracy, nawet nie wiesz jakie miłe uczucie mi przeszło do gardła. :P Co do twojej grafiki to myślę podobnie do Nika98 / Fallen_Love, trochę za mało stardolla w stardollowym nagłówku. Choć rzeczywiście, praca idealna i bez zarzutu ;)


    Pozdrawiam,
    aga19988

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, że nie na temat, ale mam mało czasu, a to jest takie śmieszne!
    http://www.youtube.com/watch?v=b_VmVEBTZ6Y
    Zobacz sobie od 5:50 i skoncentruj się na mimice Paciorka "kuternogi" :LD

    OdpowiedzUsuń
  7. PACIOREK?! Nie ogarniam co on robi, od kiedy skończył podcast... Filmik komiczny i wielkie dzięki za info ;)
    "OMG, OMG, tu stał Karol Paciorek!", "OMG, OMG, Karol Paciorek się patrzył na ten budynek - To Kościół Mariacki" - OMG, Karol Paciorek się patrzył na TEN Kościół Mariacki" i "OMG, OMG! - CO?!" - To te "ciemne uliczki" - AGGGHH!!!" -stare, dobre czasy.

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka!
    Przepraszam, że nie na temat (podobnie jak Luna ;P), ale mogłabyś w jakimś poście wspomnieć o zdjęciu Stefci (tym konkursowym)? No bo wiesz... twój blog jest znany i może uzyskała by dzięki temu więcej głosów. Jak to powiedziała Luna "Tu chodzi o życie i iPoda" ;)

    Link, jak byś nie miała:
    http://www.bialajakmleko.pl/konkurs/zobacz/100

    Dzięki z góry w imieniu moim i Stefanii!

    OdpowiedzUsuń
  9. Luny też!!

    Znowu nie na temat, ale...
    Einaudi robi tournee. Jedziemy?!
    http://www.worldticketshop.pl/koncerty/bilety_ludovico_einaudi

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, będzie też w Gorzowie i od miesiąca przekonuję mamę ;)
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.youtube.com/user/juvenile2010

    To jest ten 20latek z tymi świetnymi filmami ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D