środa, 23 listopada 2011

Kolejka otwarta - przyjmę zamówienie!



Wiem, że tego dawno nie było, ale przyjmę 1 zamówienie na nagłówek. Zgłoszenie pod tym postem.

Przypominam cennik:
Nagłówek ze zwykłymi dollkami (bez póz)- 50 SD 
Nagłówek z 1 dollką w pozie - 150 SD
Nagłówek z 2 dollkami w pozie - 200 SD
Nagłówek +3 dollki w pozie - 250 SD



Należy podać:

  • nick dollki/dollek, które mają znajdować się na nagłówku
  • adres bloga
  • szerokość nagłówka
  • napis, który ma się znajdować na nagłówku
Jeśli masz koncepcje na tło, stroje, kolorystkę, pozę czy cokolwiek - dołącz do swojego zgłoszenia.

Akceptuję tylko pierwsze poprawne zgłoszenie, nauczyłam się, że w kolejce powinna być tylko 1 osoba, bo potem się robi zamieszanie. Dzięki ;)

EDIT: Nagłówek robię dla JulieWolf. Koszt 200SD, jak będę miała co nieco to wyślę Ci demo. Płatność przy odbiorze ;) Co do szerokości to chodzi o taką jak na moim blogu czy Twoim? ;)

17 komentarzy:

  1. Chcę zamówić nagłówek z jedną dollką w pozie. Na nim mam być ja tylko prosiłabym żebyś zmieniła fryzurę i trochę twarz czy byłoby możliwe żeby ta fryzura była za stapunkty której ja nie mam? Mój blog to dla-uzależnionych.blogspot.com Napis na nagłówku: Stardoll dla uzależnionych. Wielkość nagłówka mniej więcej taka jak nagłówek który robiłaś na Chek And Bid. Mój nick truskawka033

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jedna rzecz czy byłaby możliwość żebym mogła zapłacić doładowaniem ss na 3 tygodnie? wiem że przy tym jest 115 sd ale jeszcze się ma ss

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry, ale mam zasady i nie robię żadnych zniżek, bo to nie fair w stosunku do innych. SS mam regularnie, więc mi się na nic nie przyda :/
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  4. a czyli nieważe jest Tamto zgłoszenie?
    to ja się zg =) szczegóły Wyśle w Wiadomości dagusia32

    OdpowiedzUsuń
  5. Nicki: JulieWolf, xylogelena
    Adres: barwnystardoll.blogspot.com
    Napis: barwny stardoll
    Szerokość taka jak i tu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a właśnie ;d
    zapomniałam ;d tak się spieszyłam, więc nagłówek:

    Ma być w kolorach beżu, brązu i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje zgłoszenie jest ważne prawda?

    OdpowiedzUsuń
  8. @Truskawka -
    myślę, że nie, ponieważ nie opisałaś nagłówka, nawet nie napisałaś jaka lalka ma na nim widnieć..

    OdpowiedzUsuń
  9. No więc podsumowując:
    Nicki: JulieWolf, xylogelena
    Adres: barwnystardoll.blogspot.com
    Napis: barwny stardoll
    Szerokość: 1000 px

    Kolory: beż, brąz, szarość.

    JulieWolf

    OdpowiedzUsuń
  10. Lula opisałam wszystko i napisałam że mam być ja! a kolory to takie żeby mi do bloga pasowały

    OdpowiedzUsuń
  11. A może jednak zrobisz kolejkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nicki doll : i_am_collector
    adres : stardoll-devotees.blogspot.com
    szerokość: Tak jak u ciebie
    napis ; Stardoll Fashion Devotees
    kolor; złoty

    To ma być statuetka - strzadala

    OdpowiedzUsuń
  13. czy wy nie kumacie, że wieczko robi T Y L K O M N I E nagłówek? -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam graficzne pytanie.. Odpowiesz proszę. http://zapytaj.onet.pl/Category/007,016/2,16029529,Jak_odzyskac_to_wszystko_w_Adobe_Photoshop_CS.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D