poniedziałek, 17 października 2011

Halloween...

Och, Jessi - nie mogłaś się doczekać (w sumie ja też), więc dodałam nowy wygląd ;D Czas na Halloween!

Na początku trzeba przyznać, z tym świętem wiąże się wiele kontrowersji. Ale czy może być coś fantastyczniejszego od horrorów? Kupy słodyczy? Innym wystrojem na ulicach? Halloween ma swój klimat, nie ma co... :D

W tym roku nasza szkoła ma wolne 31, więc zrobię sobie maraton filmowy z Timem Burtonem. Już samą inspiracją dla wyglądu bloga był soundtrack z "Miasteczko Halloween" (kompozytor D. Elfman).

8 komentarzy:

  1. Nareszcie!! ;)
    Jak zawsze świetnie :D Podoba mi się ta babeczka z pajęczynką (Marta, ile ona już stoi w twoim folderze, że pająk ją oblazł? ;D).
    Też nie mogę się doczekać Halloween, chociaż jeszcze nie wiem co będę robić, będzie to na pewno, tak ja i u ciebie, związane z filmami (Papa kupił kabel HDMI i mogę oglądać filmy na moim telewizorku).
    Życzę przerażająco udanego Halloween!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam wolne w Halloween :>
    Chyba (po raz 2) obejrzę horror: ,,Halloween''.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam wolne w Halloween :>
    Chyba (po raz 2) obejrzę horror: ,,Halloween''.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam wolne w Halloween :>
    Chyba (po raz 2) obejrzę horror: ,,Halloween''.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie dałaś nowy szablon ^.^ Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm I ♥ it. To jest the best. ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!:P Co do mnie, to ja jakoś nigdy nie zauważam jak mi Halloween przemija...( coś czuję, że Jessi mnie w szkole za to wypatroszyXD), a horrorów strasznie się boję :P

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa byłam nowego wyglądu. Bierzesz udział w konkursie na nagłówek na sd i my?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D