wtorek, 16 sierpnia 2011

Nagłówek dla "Fashion by Anka"

Czas na coś czego dawno nie było ;)

Także zajadając moje ukochane fasolki smakowe i słuchając jeszcze bardziej niesamowitej Reginy Spektor, przedstawiam nagłówek dla "Fashion by Anka":

Kliknij i powiększ :D
Krótko o grafice:

Postanowiłam wypróbować nową metodę tworzenia ciała, ze średnimi skutkami. Główny plus jest taki, że jest znacznie szybciej, ale chyba się nie nadaje do tego typu artów. O co chodzi? Poszatkowałam stardollowe  ciało na dłonie, nadgarstki, przedramiona itp. Potem powykrzywiałam, poprawiłam i dorobiłam co trzeba.

Włosy to znów eksperyment i wyniki są umiarkowanie satysfakcjonujące.

Obrazki na ścianie - najprzyjemniejsza część. Tekstura papieru, koślawe modelki w fikuśnych sukienkach (jakbym tego nigdy nie robiła? ;) ), perspektywa, wygięcia, cienie, taśma i koniec. A trwało to max. 20 minut na oba :D

Światło. Tu wykorzystałam swoje doświadczenia z obozu filmowego. Kontra oddziela postać od tła i podoba mi jak podkreśliło dłoń, która podpiera głowę. I jeszcze lampka - "Zawsze ładnie to wygląda, jak jest jakaś lampa w tle"  - Cezary Nowicki (jeden z ciekawszych ludzi, których poznałam i chyba jedyny, którego można znaleźć w Wikipedii i na Filmwebie).

Cienie i odbicia. Nigdy w żadnym nagłówku, nie zwróciłam na to tyle uwagi. Wszystko zostało poddane perspektywie, a te na stole dodatkowo poruszeniu, by oddać fakturę.

I na koniec efekt "Vintage", bo kojarzy się z młodością, retro i modą.


I dla tych, którzy wytrwali do końca Regina Spektor w utworze "Two Birds", bo żeby coś osiągnąć trzeba ruszyć 4 litery, a nie tylko to deklarować - tak, do Ciebie piszę! :D



Zapraszam do komentarzy, być może dzięki Wam nie będę popełniała tych samych błędów w przyszłości, których nie dostrzegłam :)

4 komentarze:

  1. Jak zawsze przepiękna grafika!
    Według mnie twój eksperyment z "poukładaniem" dollki bardzo dobrze wyszedł.
    Najbardziej podoba mi się pomysł ze światłem w tle. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRAFIKA JEST SUPER!!
    Zrobisz mi też ???!!!BŁAGAM
    JESTEŚ ŚWIETNA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafika śliczna, ale ja nie o tym :P
    Świetna piosenka :PP! Zaraziłaś mnie Reginą ! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fruzia_x3 pisze...
    Grafika śliczna, ale ja nie o tym :P
    Świetna piosenka :PP! Zaraziłaś mnie Reginą ! :D:D

    hehe, cieszę się. Mi się podoba wiele jej piosenek, ale szczególnie "The Flowers", "Us", "The Man of a Thousand Faces", no i "Whisper" jest całkiem fajny ;) Jest tego sporo...

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D