środa, 24 sierpnia 2011

28

28 - to dziwna liczba, jednak bądź co bądź jest liczbą kartek, w jakimkolwiek stopniu zarysowaną przeze mnie od poniedziałku (stan na godzinę 13:54). Aktualnie mam tzw. "fazę na rysowanie" (szczególnie nie tego co powinnam już dawno).


Przedstawię Wam  na razie jedną z nich, bo póki co nie chce mi się wszystkich gryzmołów skanować.




Pierwsze pytanie, jakie się Wam nasunęło to zapewne "Kimże ta dziewuszka jest?" (no, może w trochę innej formie). To Mina - postać z polskiej mangi "Meago Saga" autorstwa Magdy Kanii (:iconmeago:). To właśnie m. in. niej wkręciłam się w takie rzeczy jak manga czy DevianArt.


Może potem jeszcze coś wrzucę. Wszystkich posiadających konta na DeviantArt proszę o komentarze i jeśli łaska o takie fajne znaczki +fav. Obrazek na DA
Jeśli nie macie konta to proszę o komentarze tutaj.

3 komentarze:

  1. ja też mam konto na deviant :) jaki masz nick ja Daryjaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam konta na DA, ale chciałam sobie ostatnio założyć. Jak będę miała chwilkę to sobie zrobię.

    Prześliczny rysunek! Też rysuję, niektórzy mówią mi, że mam talent, ale przy tobie to normalnie wymiękam..:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D