środa, 31 sierpnia 2011

Grafika dla Stardoll_dla_Fanów

To był nagłówek-ekspres. Bannery z resztą też, dlatego zrobiłam je gratis. Czas - 2 dni nagłówek i tła, bannery - 1 poranek.


Nagłówek (a raczej jego "enta" wersja ;D ):


Zdjęcie na którym bazowałam (na życzenie klienta):



Tło "Zmień kolor teksturze":


Tło "Wariacje na temat Miss Sixty":


I na koniec "Bannerowy kolaż":



PS. 1. Czy Wy też macie przed-szkolną deprechę?

Dzisiaj może i wyglądam tak:
Tak, dalej siedzę w piżamie ;D

Ale jutro będzie mniej więcej tak:
Oczywiście moja koleżanka znowu mi będzie robiła wykłady "Jak może dziewczyna chodzić w krawacie?!", ale i tak go uwielbiam :D

PS. 2.
Zaktualizowałam "Galeria Grafiki"

5 komentarzy:

  1. też siedzę w piżamie ! xD, a jak zobaczyłam te banery to się w nich ZAKOCHAŁAM !

    OdpowiedzUsuń
  2. a krawaty tez mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh... co prawda wakacje się kończą..ale moje są czasami nudne.. :D ale są plusy!
    +spotkanie z przyjaciółmi
    +nowi ludzie
    +szafki szkolne
    +nowe przedmioty (1 gimnazjum)


    to są moje plusy haha xD


    Barbi_____

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, muszę powiedzieć że jest to twój najgorszy nagłówek.
    Alicjaf13

    OdpowiedzUsuń
  5. też chodzę w krawacie i koleżanka robi mi wykłady, jak tam można . ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D