czwartek, 21 kwietnia 2011

"Tydzień Mody" po "Stardollowemu"

Czym jest "Tydzień Mody" wie chyba każdy, kto interesuje się modą. Co by było gdyby zorganizować "Tydzień Mody" wzorowany na tym łódzkim na Stardoll? Z odpowiedzią przyszli Aly_i_Aj oraz Asiunia088
Dziś Paweł (Aly_i_Aj) zapytał się mnie czy bym nie chciała dołączyć do jury i wykonać grafikę. Od razu przypomniał mi się program "Moda ubiera się u Kell" czyli organizacja pokazów od środka. 
Hmmm... Kolejka pełna, ale zrezygnowałam z konkursu "Show What You Can", to może uda mi się to upchać. Po wejściu na tego bloga od razu się zdecydowałam. Pomysł wydaje się oryginalny i inny od tych ostatnich (czyżby koniec z odwzorowywaniem programów TV?). Zgoda :)

Także oczekujcie i zapraszam do udziału: Stardoll Fashion Week
Konkurs w wersji Stardoll rozpoczyna się 8 maja, a przwdziwy "Fashion Week" w Łodzi (w której chcę studiować nawiasem mówiąc pisząc) 4 maja.


4 komentarze:

  1. świetny pomysł ;p
    ja niestety narazie się uczę robić grafikę dopiero więc w tej edycji konkursu nie wezmę udziału jako projektant ale jesli szukają modelek na pokaz mody to ja się bardzo chętnie zgłaszam ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. konkurs jest świetny! usłyszałam o nim, weszłam na stronkę, looknęłam na jurorów, zobaczyłam Ciebie i wbijam na tego bloga zobaczyć notkę o konku :). Ja czekam niecierpliwie na rozpoczęcie konkursu ;D.

    PS Oglądasz ''Moda ubiera się u Kell''?? Ja też! To jest zajebiaste!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dziewczyna wyżej- także oglądam ''Moda ubiera się u Kell'' .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D