środa, 20 kwietnia 2011

Coraz bliżej Święta...

...Trzeba kupić dużo Coca-Coli! (ktoś kojarzy ten cytat? Jak nie to odsyłam tu na 1:31, wiem, że to nie o tych Świętach, ale trudno)

Niedługo Wielkanoc, więc mój apartament się nieco zmienił. Pokój świąteczny zmienił się z Walentynkowego w Wielkanocny. Jeszcze wcześniej był Bożonarodzeniowy, niestety nie mam zrzutu tej wersji.




Wznowiłam również mój Bazaar. Przy okazji zrobiłam projekty z królikiem Bugsem, które można podciągnąć pod tematykę Wielkanocną, ale niekoniecznie. Do mojego Bazaaru.
Co do Hello Easter! to nie wiem czy zdążę zrobić 2 kolekcję. Może, ale będzie dość uboga. Małe przypomnienie pierwszej:



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta kolekcja Hello Ester :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne projekty i ten sklep jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny projekt ale lepszy jest pokój na Wielkanoc bo na walentynki troszeczkę przesadziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcję kupiłabym całą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie . . . JAK TY TO ROBISZ ?! Jesteś wspaniała!
    Kurcze,dała bym wszystko za taki talent! Powinnas wysłać to do adminow i może sie tobą zainteresują i zostaniesz guru polski zamiast Gosi stardoll . . .POWODZENIA ! Jesteś wspaniała !

    OdpowiedzUsuń
  6. missjuliet200/ Julka ;3 pisze...
    Kolekcję kupiłabym całą ;)



    Ja też bym kupiła, oczywiście całą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D