środa, 23 marca 2011

Żegnaj zimo!

Wreszcie! W końcu! Przyszła wiosna. Zima jest porą roku, za którą średnio przepadam, ale najgorsza jest zawsze końcówka zimy, która przypomina bardziej jesień. Mam słabe krążenie, więc szybko marznę, a moje buty po prostu "nie lubią błota".
Na szczęście to już przeszłość i mamy wiosnę, więc każdy z alergików może się przyłączyć do moich reakcji alergicznych ;)
Postanowiłam się pozbyć na Stardoll wszystkiego związanego z zimą. Już 2 tygodnie temu zainwestowałam w przebiśniegi, a teraz naprawdę mam wiosnę w apartamencie. Poniżej macie przykład 1 z pokoi.
Zima
  

Wiosna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D