środa, 23 marca 2011

Witam!

Po długim namyśle zdecydowałam się na zwykłe "Witam!", szkoda czasu na wymyślną prezentację.
Z tej strony ekranu pisze niezbyt uporządkowana, kreatywna, pełna entuzjazmu poszukiwaczka przygód (po więcej zajrzyjcie w zakładkę "O mnie"). Moim najnowszym celem są intensywne ćwiczenia grafiki w stylu Stardoll. 
By wszystko ogarnąć i nie zgubić założyłam bloga "Grafika wieczko6". To jedynie temat przewodni, pewnie zdarzy mi się pisać posty o czymś innym. Mam nadzieję, że znajdzie się kilka równie zakręconych osób jak ja, które od czasu do czasu tu zajrzą.
Goodbey, Au revoir, Sayōnara lub po prostu cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D