niedziela, 9 lutego 2014

Postaw na kolor - ćwiczenia


8 komentarzy:

  1. UUU! How nice! Ładne, fajne, i wgl! Tylko takie pytanie - czy one są malutkie ( tak mi się zdaje )?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby farby akwarelowe? Zawsze chciałam się nauczyć nimi malować.
    Piękne użycie kolorów, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Akwarele są trudne, ale przy szkicach kolorystycznych są idealne ;)

      Usuń
  3. Śliczne bardzo mi się podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam cichą nadzieję, na ładną pogodę na ferie, więc może być ich więcej (tym razem z natury).

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D