sobota, 8 lutego 2014

Poradnik IV - zapowiedź

13 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwościa:) Mam takie pytanie:skąd ściągnęłaś gimpa?Ja próbowałam ściągnąć na tableta i były to tylko jakieś pliki,których nawet nie dało się otworzyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gimpa można pobrać ze strony http://www.dobreprogramy.pl/
      Na tej stronie jest dokładny link
      http://polish-graphic-sd.blogspot.com/2013/07/gimpuj-z-nami.html

      Usuń
    2. Nie da się GIMP'a ściągnąć na tablet (mówię tu o zwykłym, mącącym działać samodzielnie, np z Androidem). Tablet graficzny to zupełnie inna bajka na której się całkowicie nie znam, bo nie posiadam.

      Usuń
    3. Z Gimpa korzystałam tylko kilka razy w gimnazjum i przyzwyczajenia z fotoszopki sprawiają, że się gubię w tym programie. Myślę, że Twoje wątpliwości zostały rozwiane dzięki Marysze (tak się to odmienia? O_o ) i Migo ;)

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także wyczekuje, a ty marysiu graficzysz w gimpie ?

      Usuń
    2. Ja też, i dziś robię taki odfresh bloga :D

      Usuń
    3. Poradnik w trakcie pisania, myślę, że mój pierwszy weekend feryjny poświęcę właśnie na niego :)

      Usuń
  3. wowowowow nie mogę się już doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się doczekać V poradnika. Narzędzia to dopiero początek, a ja chcę już do pracy :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi się podoba ta grafika, link do oryginału po kliknięciu na obrazek ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D