poniedziałek, 4 listopada 2013

Dionizos



Pół żartem - pół serio. Wyobraźcie sobie, że musicie narysować osobę, której nigdy nie widzieliście na oczy. W dodatku powinna być podobna. To jeszcze nie wszystko - musi wyglądać jak grecki bóg Dionizos (Bachus). Takie oto mnie zadanie ostatnio spotkało. Nie powiem, zabawnie było :D



Wszyscy znają bolączki wersji cyfrowej wyglądającej znacznie inaczej niż praca w rzeczywistości. Niestety skaner mi padł i zostałam zmuszona skorzystać z aparatu. Uwierzcie mi na słowo, że właściwy rysunek wygląda lepiej (cienie łagodniej przechodzą itp.). Zrobiłam jeszcze drugą fotkę, bo na niej możecie zobaczyć jak kreska naprawdę wygląda. Czekam na Wasze opinie :)

Moje odkrycie miesiąca. Instrumentalnie - rewelacja. Wokalnie - super. Tekst - nieoczywisty. Klimat, pomysł, moc, a do tego prawdziwa różnorodność utworów. Crippled Black Phoenix z pewnością jeszcze nieraz zagości w części muzycznej. Warto samemu też poszukać innych piosenek.

12 komentarzy:

  1. Jest na prawde swietny!
    Wedlug mnie na zdjeciu widac wszystkie 'przejscia' i mimo wszystko, sa lagodne :)

    Zazdroscze talentu, moje szkice sa raczej slabe (mam bardzo 'luzny' olowek, im mniej dbam o szczegoly, tym lepiej wychodzi, ale to denerwujace) bo k juz jestem dumna z swej pracy - o, raz pamietam, nawet mi sylewtka kolezanki ok wyszla - to babka zbiera te prace i pali nimi w piecu...
    Motywujace, nie powiem haha :|D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom ważniejszy jest ogół od detali. Polecam ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć i życzę powodzenia (słyszałam o podobnych przypadkach ;) ).

      Usuń
  2. śliczna praca <3
    mnie ostatnio naszło na rysowanie, spowodowane było to zadanymi pracami do szkoły, efekt był nawet spoko, lecz jak to ja mówię dupy nie urywa, ale czego można było się spodziewać po kredkach "bambino". Niestety przypomniało mi się o tej pracy dość późno, a w "monopolowym" tylko takie Pani miała. Bynajmniej wolę rysowanie od tworzenia grafiki komputerowej.

    Pozdrawiam, Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komentarz :)
      Znam to uczucie, gdy nagle ma się ochotę na jakąś technikę, a po prostu nie ma materiałów. U nas w plastyku niestety dosyć jeżdżą po kredkach, sama mam mieszane uczucia. Jeśli chodzi o Bambino, to myślę, że należą do jednych z lepszych mimo wszystko.

      Usuń
    2. Tia, bambino rządzi ! wyrwałam za to 6 :) To co że dostałam ją tylko dlatego że reszta kl rysuje do bani (niczym dzieci w przedszkolu) ale sorka była pracą podrajcowana :P Och ona mnie chyba teraz lubi :D A Ty robiłaś to na ocenę ?

      Usuń
  3. Rysunek jest bardzo ładny, w rzeczywistości na pewno o wiele ładniejszy ;) Postać przypomina mi pewnego księdza haha
    (napisałam do cb wiadomość na gg jak będziesz miała czas to zobacz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma jednocześnie charakterystyczny i dosyć "popularny" wygląd. Sama mam wrażenie, że codziennie go gdzieś widzę. Na gg odpisałam, ale przygotuj się na istną powieść ;D

      Usuń
  4. śliczny szkic :) twarz przypomina mi miejscowego menela spod sklepu (który dzięki tobie ma od niedawna nową ksywę - Dionizos), kielich na pierwszym planie jest bardzo adekwatny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że ktoś dostał ksywę, dzięki mojej pracy. Faktycznie, Dionizos dla menela jest idealne :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bo kolega z pracy mojej cioci miał urodziny ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D