poniedziałek, 16 września 2013

Urodzinowa lawenda

Ostatnio mam wrażenie, że wszyscy mają urodziny we wrześniu. Spokojnie mogę stwierdzić, że połowa moich znajomych przed chwilą świętowała, w tym moja przyjaciółka (dla której namalowałam właśnie ten obraz z lawendą) a dzisiaj ja :)

W sumie to tyle z mojej strony na dzisiaj. Dodam jeszcze, że 2 poradnik jest w 75% skończony i wyjątkowo mocno polecam część muzyczną. Delicatessen - francuski klimat i czarny humor. Koniecznie trzeba obejrzeć! Soundtrack jest dosyć zróżnicowany, ale ten utwór jest z nie z tego świata, jak z dna oceanu (musicie kliknąć "obejrzyj na YouTube", ale warto).

4 komentarze:

  1. Prze piękny obraz *_* Zakochałam się w nim :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Obraz piękny, mi też taki zrobisz na urodziny ☺?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia. Jakbyśmy się znały w realu, to pewnie byś dostała ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D