wtorek, 10 września 2013

Organizacja to podstawa - poradnik już dziś

Nie, nie umarłam. Dłuższa przerwa była spowodowana sporą dawką prac wakacyjnych, odnawianiem starych więzi, chęcią oderwania się od rutyny i ogólnie wakacjami. Obiecuję, że wszystko w najbliższym czasie zostanie nadrobione, a teraz zabieram się ostro za dawno obiecany poradnik - o rysunku, malarstwie i grafice, te dziedziny są naprawdę podobne. 



Pierwszy post napisany. W dzisiejszym odcinku trochę o samej pracy, dlaczego od tego zaczynamy i kilka cennych rad. Powyżej moje biurko przy którym piszę wszystkie posty i tworzę.


6 komentarzy:

  1. Już martwiłam się, że nigdy więcej nie przeczytam twoich słów. Szkoda byłoby gdybyś tak nagle zniknęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam jeszcze pytanie- Jaki tablet graficzny to jaki rozmiar? Jaki polecasz (chodzi o konkretny model)?

      Usuń
    2. Odsyłam tu: http://grafikawieczko6.blogspot.com/2011/09/jak-wybrac-tablet-graficzny.html
      Rozmiar mojego to M (trochę większy od kartki A4), ale mam dosyć duży wyświetlacz w laptopie, więc na zdjęciu może się wydawać mniejszy. Ogólnie miałam doświadczenie tylko z tabletami Wacom (znajomi, szkoła) i wszyscy je zdecydowanie polecają, szczególnie linie Bamboo skierowaną do osób początkujących (jak to profesjonalnie zabrzmiało) :D

      Usuń
    3. Czytałam to już kilka razy + inne strony w internecie, a i tak nie mogę się zdecydować ;C

      Usuń
  2. Fajnie, że nadal piszesz. Myślałam , że umarłaś. Nie mogę się doczekać poradnika! Pozdrowienia<3
    Zapraszam na mojego bloga: http://plastyka-moje.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D