poniedziałek, 20 maja 2013

Nagłówek na konkurs


Zanim zaczniesz czytać, zjedź do końca tego posta i kliknij play. Już? Jeśli tak - kontynuuj czytanie :) 
Jak widać grafika na bloga o Stardoll. Dawno tego nie robiłam, ale jest to dosyć luźne zajęcie i miałam pomysł. Większa wersja tutaj.We wskazówkach było napisane, że ma być lato (ale nie koniecznie plaża) oraz powiew nowości, coś innego. Myślę, że pod tym względem swoje zadanie wypełniłam.

Najbardziej trudne i pracochłonne było zdecydowanie tło (które macie powyżej), jednak moim zdaniem było warto. Jestem mega zadowolona z chmur i perspektywy powietrznej. Balony nie są ułożone w żadnej konkretnej kompozycji, ponieważ nie są tu najważniejsze. Ogólnie jestem zadowolona, ale liczę na Wasze komentarze ;)
PS Ankieta ze wszystkimi pracami znajduje się tutaj.

Miałam spory dylemat, by wybrać tylko 1 utwór z tej płyty. Film też polecam.

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D