sobota, 9 marca 2013

Koniec remontu, zupełnie nowy wygląd

Witam po bardzo długiej przerwie. Nadszedł (wreszcie!) koniec remontu i wspólnie możemy się cieszyć zupełnie nowym wyglądem. Ale, ale...
To nie jedyne zmiany. To, co tu widzicie to zaledwie czubek góry lodowej. Sytuacja prezentuje się tak: grafikawieczko6.blogspot.com zostaje tylko i wyłącznie blogiem (co nam sugeruje nagłówek), a czymś w stylu strony domowej, stroną główną zostaje lidhomepage.blogspot.com (do niej możecie się przenieść po kliknięciu "powrót" w nagłówku). Teraz już wiecie, co mi zajęło tyle czasu.

Teraz trochę o nawigacji. Po wejściu na lidhomepage.blogspot.com ukazuje nam się powitanie (by zagubieni podróżnicy internetu wiedzieli, gdzie się znaleźli). Klikamy napis "Kliknij, aby kontynuować", aby kontynuować ;)


Teraz osiągnęliśmy cel naszej podróży. Tu zrzutu już Wam nie dam, sami musicie się przekonać, jak wszystko wygląda. Z poszczególnych działów można wrócić przez kliknięcie po za ramkę, a z galerii przez naciśnięcie krzyżyka. W kontakcie 2 "cosie" przeniosą w odpowiednie miejsce, a pozostałe części możecie skopiować, dzięki specjalnemu polu tekstowemu. Znajduje się tam również wiele moich wcześniej nie publikowanych prac.

Jak wszystko powstało napiszę niedługo, na razie zachęcam do zwiedzania. Włożyłam mnóstwo pracy w kompozycję (którą zaprojektowałam i wykonałam) oraz w interaktywność (która doprowadzała mnie do szału), także mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Prośba specjalnie dla Ciebie - napisz w komentarzu, jak Ci się podoba nowy wygląd i czy chodzi w miarę poprawnie (nie ładuje się za długo, nie zacina się, chodzi płynnie itp.).
Jeśli jesteś spostrzegawczy, poszukaj w 1 z galerii obrazka "bardziej aktywnego niż inne" (jest 1 animowany, ale mamy jeszcze 1 interaktywny), a później napisz o tym w komentarzu.

PS Bardzo chciałam podziękować za udzielanie się w czasie mojego nieblogowania. Obiecuję, że teraz pojawi się wiele zaległych i nowych prac oraz postów :)
Wiosna niedługo powinna się pojawić w kalendarzu i na blogu.

18 komentarzy:

  1. ŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAŁ!
    To jest naprawdę bardzo boskie!
    Wszystko jest idealnie! U mnie nic nie zacina! Obrazek animowany dobrze mi chodzi! Normalnie jestem pod wielkim wrażeniem!

    Sama to zrobiłaś? Czy ktoś ci pomógł? Jeśli tak, to kto? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiego programu użyłaś? Jesteś po prostu mistrzynią grafiki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięękne! Tylko nie chce mi wejsc film

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty to robisz :O Strona się w ogóle nie zacina, a tak ładna grafika, że prawei z krzesła spadłam xd Jak ty ładnie jeszcze malujesz w realu ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielbię Twój geniusz - serio.
    Nie wiedziałam, że da się takie rzeczy zrobić z Bloggerem, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Wiem, który obrazek jest "bardziej"! :D Zacisze Literatury rzecz jasna ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Strona nie zacina mi się , wszystko wygląda perfekcyjnie . Czekam na "Film". Grafika która się jakoś tak wyróżnia to Zacisze literatury. Te Inicjały na książce są czerwone :)
    Animowane to nagłówki na twojego bloga. Jestem pod wielkim wrażeniem , nie spodziewałam się czegoś takiego . Nie śniło mi się ,że takie coś można wykonać. Musiałaś włożyć w to wiele pracy i serca . Jak dla mnie to spisałaś się w 100 %. To co zrobiłaś jest niesamowite .

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie <3
    Jestem pod wielkim wrażeniem, zupełnie się tego nie spodziewałam. Zaskoczyłaś mnie ogromnie, oczywiście pozytywnie. Mi się trochę wolno ładuję, ale da się przeżyć ;)
    Pozdrawiam cieplutko! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. A Mr. Piotrek wyraził to najlepiej: "ŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAŁ!"

    I taka właśnie była moja reakcja. To jest po prostu mistrzowskie! Dech zapiera. Nie ma żadnych problemów z wyświetlaniem, przejścia są płynne, szybko się ładuje... Warto było czekać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet na telefonie wygląda świetnie :) Postarałaś się!
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  10. BOŻE, BOŻE! JAKIE TO CUDNE! :O:O:O:O:O
    Najlepsza na świecie w grafice! Wielbię Cię, Liddy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie, wszystko ładnie chodzi. Najlepiej wyglądający chyba blog na blogsferze(bloggerze) ;)
    Domyślam się, a nawet wiem jak zrobione z wyjątkiem śniegu i interaktywnych obiektów/napisów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! To jest coś niesamowitego! <3 zakochałam się!
    Ogólnie mi się trochę zacina, ale to przez mój komp, który się z lekka psuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest coś pięknego, oryginalnego i niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tu cudwonie !!!!!!!!!!! Dziewczyno, ale ty masz talent ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O jeny, no umrę z zachwytu! Pięknę, dech w piersiach zapiera po prostu :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedno słowo: zajebiste. Nic więcej nie mogę dodać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiłaś to w jakimś specjalnym programie? Jakim językiem napisałaś szablon? Byłabym ogromnie wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D