poniedziałek, 12 listopada 2012

Studium postaci

Myślałam, że dzisiaj zwariuję - 5 zajęć z rysunku pod rząd. Wbrew pozorom to może baaardzo zmęczyć. Za to mieliśmy świetny, stary, czerpany papier z fantastyczną fakturą.
Nie mam za dużo czasu, więc prezentuję 7 dwudziestominutowych szkiców (do każdego pozowała inna osoba, stąd różnice w proporcjach):

Z płyty, której nigdzie nie ma. Ciekawa, zmienna i dynamiczna kompozycja. Chciałabym to usłyszeć w jakimś filmie... Oczywiście, że Ludovico. Coraz bardziej się zagłębiam w jego kompozycje, a ta jest jedną z pierwszych:

7 komentarzy:

  1. Fajne! ;) Mówisz że to może aż tak zmęczyć? ja osobiści mam 13 lat i lubię sobie czasami poszkicować a ty ze swoim talentem..? Megaa <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liliana2511 to ile ktoś ma lat nie ma żadnego znaczenia, bo jak się ma jak Liddy tutaj napisała 5 godzin rysunku pod rząd to nie zwalnia z innych zajęć, prawda? wiem to z doswiadczenia- jak po 8 czy 9 godzinach w szkole zasuwam do muzycznej i tam spędzam przeciętnie 4 godziny .__.

      Usuń
  2. Szczerze? Ja cykam z 10 takich szkiców przy dobrych lotach, kiedy mam nudny dzień w pracy :) I czasem w szkole mi się zdarzało... Mnie nie męczy, ale Twoje widać są bardzo dokładne, ja tworzę bardziej schematycznie, a więcej się przykładam przy późniejszej obróce graficznej. Jesteś bardzo dobra w tym ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. JEJ *.* Nawet ja tak nie umiem ;C

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę szkice są bardzo ładne, a co do zmęczenia to ci się nie dziwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że nie na temat, ale jakbyś mogła sprawdzić GG .. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D