sobota, 21 kwietnia 2012

Stardollowe tapety i praca na konkurs

Blog "Uzależnieni" organizuje konkurs graficzny na banner "Weekendowa Wyprzedaż". Postanowiłam wziąć udział.

Oto jak Liddy rozumie "bez zbędnych rysunków"...


Zaznaczę, że nogi, buty i torby pochodzą ze Stardoll, ale były ostro obrabiane. Myślę, że wygląda to dosyć niekonwencjonalnie i ciekawie. Ogólnie jestem zadowolona (a to bywa rzadkie, zazwyczaj widzę same błędy).

Po skończonej pracy stwierdziłam, że mogła by wyjść z tego niezła tapeta. Przygotowałam dla Was zestaw tapet w 5 kolorystykach i 15 rozmiarach.
Można je znaleźć tutaj. Wystarczy znaleźć interesujący nas kolor i rozmiar (są ułożone od najmniejszego do największego, po najechaniu na obrazek powinna się wyświetlić nazwa z rozmiarem). Kiedy znajdziemy już, klikamy na obraz i w lewym dolnym rogu znajdujemy "Opcje". W "Opcjach" wybieramy "Pobierz w pełnym rozmiarze".

Przykładowy zestaw:


Ten zestaw stworzyłam z myślą o swojej komórce:

 ______________________

 Jak już tradycja nakazuje - muzyczna część posta. Dziś nieco klasyki... rockowej ;)


 ______________________

Co myślicie o banerze? Uważacie, że pasuje do Uzależnionych? Pobierzecie tapetę? Co Wam się podoba w niej, a co nie? Która wersja Wam się najbardziej podoba? Chcielibyście więcej takich tapet? Znacie jakieś inne Stardollowe tapety? Co o nich sądzicie? A co uważacie o Led Zeppelin? Utwory wiecznie żywe, a może nie wasza bajka? 
Zapraszam do komentowania. Pamiętajcie, że to dzięki Waszemu zdaniu powstało wiele projektów i mogłam wyeliminować mnóstwo błędów. Naprawdę - każdy komentarz jest coś wart (a najbardziej te uczciwe i konkretne) :D

PS. Wciąż świętuję I rocznicę powstania bloga, ale w najbliższych dniach spodziewajcie się nowego wyglądu...

6 komentarzy:

  1. Świetnee :3 Tapetę mam aktualnie nową ale może zmienię na tą brązową. Dla mnie chyba te torebki nie są dokładnie wyciąte, ale wiedz, że mój wzrok jest porąbany tak bardzo kompletnie :P

    Aga19988

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ;3
    Mam pytanie w jakim rozmiarze robisz tło ma bloggera?

    OdpowiedzUsuń
  3. 1800x1600 - zgodnie ze wskazaniami bloggera ;)
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  4. Led Zeppelin- tego mi trzeba przed egzaminem! (+ HEY) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Led Zeppelin jest spoko, ale ja akurat wole cięższe brzmienie (np. Guns'n Roses albo AC/DC-czyli klasyk :D) Ostatnio mam faze na Bon Joviego (Giiivin' on the prayeeeer! xD) a co do bannera to daję OK z dużym plusem. pomysł z tapetą jest ciekawy, ale chyba z niego nie skorzystam :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D