niedziela, 5 lutego 2012

Wygląd, jakiego jeszcze nie było!

Takiego wyglądu zdecydowanie jeszcze nie było. Zazwyczaj wystrój mojego "Cafe" nawiązywał do aktualnych świąt, choć w sumie teraz jest też co świętować.


6 lutego 2011r. w Polsce ukazał się na DVD film, który niestety nie zagościł w naszych kinach. Mianowicie mowa o jednym z moich ulubionych filmów - "Donnie Darko". Jakby to powiedział pewny reżyser, którego miałam okazję poznać - "wyrafinowana masówka".
Film należy do tych, przy których wbrew pozorom trzeba myśleć. "Wbrew pozorom", bo na początku wydaje się, że to będzie prosta młodzieżówka, a okazuje się, moim zdaniem, świetną satyrą dla życia na przełomie 2 mileniów i przede wszystkim szkolnictwa. Jest wiele scen, które po prostu uwielbiam i lubię je przytaczać, bo są bardzo autentyczne niezależnie od kraju w jakim się żyje.
Film nie wszystkim przypada do gustu, ale większość osób z którymi rozmawiałam i/albo oglądałam go miało po kolei takie reakcje: 1. Eee... O co chodziło? 2. Hmmm... W sumie całkiem niezły ten film. 3. Ale czekaj, ale co chodziło z tym, tym? 4. Ty! To dobre było. 5. (jakiś czas później) Wiesz, ten film był mocny.

Co do wystroju, kolorystyka częściowo nawiązuje do tego plakatu, który należy do jednych z oryginalniejszych plakatów jakie widziałam (przypatrzcie się dobrze):


Motyw z liczbami w tle i na jednej z babeczek oraz koszulka, powinny być również znane osobom, które widziały film.

Serdecznie polecam "Donnie Darko" wszystkim fanom kina niebanalnego i satyrycznego. Jeśli ktoś widział to zapraszam do dyskusji na jego temat. Oprócz tego chciałabym usłyszeć Wasze zdanie na temat tego wyglądu. Mi osobiście podobał się bardziej poprzedni, ale wydaję mi się, że tu symbol jest ważniejszy. Także - komentujcie! :D

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda .
    Ładniej niż wcześniej .

    OdpowiedzUsuń
  2. + kiedy będzie można zamówić grafikę ?. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, bo teraz biorą udział w Creative Talent i mam sporo roboty w realu.
      wieczko6

      Usuń
  3. Świetnie to wygląda. !

    OdpowiedzUsuń
  4. masz mega wyczepisty magłowek!!! powiedz mi czy robisz też takie na zamówienie?:D zapraszam przy okazji do mnie na słodką biżu:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Liddy, mogłabyś zrobić poradnik jak zrobić przezroczyste tło?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D