poniedziałek, 30 stycznia 2012

Przyjmę zamówienie!



Po mojej feryjnej przerwie w zamówieniach wracam z jeszcze większą chęcią do pracy. Prawda jest taka, że w ogóle nie zauważyłam ferii, bo miałam sporo roboty i nauki. Wiem, że sporo czeka, aż otworzę kolejkę, więc nie przeciągając:
Cennik jak zawsze tu :D
Zgłaszać się możecie pod tym postem. Przyjmę tylko pierwsze poprawne zgłoszenie. Forma dowolna - nagłówek, baner, statuetka, może coś niestandardowego, co chcecie.

Później pod tym postem napiszę dla kogo robię.

EDIT: Robię dla emo-niunia-. Przyjmij moje zaproszenie to ustalimy jeszcze kilka szczegółów ;)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cofam tamto, wolę instrukcję jak zrobić taki nagłówek lub banner w Twoim stylu, zapłacę 30 sd?
    Lola1550

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę nagłówek z 1 dollką w pozie(150sd)
    nick dollki która ma znajdować się na nagłówku: emo-niunia-
    adres bloga: stardollovemetamorfozy.blogspot.com
    szerokość nagłówka: 780 pikseli
    napis, który ma się znajdować na nagłówku: adres bloga,a pod spodem napis "Metamorfozy dla ciebie"

    Chciałabym tylko,aby na nagłówku był motyw flagi USA,nie ważne czy w postaci bluzki,torby itp. i aby w nagłówku przeważały barwy beżu,szarości i brązu.
    I jeśli można to prosiłabym tło gratis :)

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę taki nagłówek niestardollowy: babeczkę i mleko i jakieś delikatne turkusowe tło. Chciałabym, aby babeczka miała taką minkę jakby chciała wypić mleko, a mleko zaś aby było przerażona. Napis ( tak na środku) : Ta z marzeniami.
    Szerokość: 780 pikseli
    No i jeśli byłoby to możliwe, prosiłabym tło gratis :)
    Zapłacę 20 sd i 100 sm czyli 30 sd lub 300 sm.

    Walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym zamówić nagłówek: Nagłówek z 1 dollką w pozie - 150 SD. Ma się na nim znajdować: kajusia11.25. Adres bloga: www.stardollowe-dobre-nowiny.blogspot.com. Napis: stardollowe dobre nowiny. Szerokość nagłówka: 1000 pikseli. Jeśli chodzi o pomysł na nagłówek to chciałabym abyś sama coś wymyśliła.

    Kajusia11.25

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. Chciałabym również tło !

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że robisz dla pierwszej osoby, a nie dla tej, której pomysł na nagłówek byłby inny i ciekawy do wykonania, i oczywiście by ci przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym prosiła jakiś ładny nagłówek z kolorowymi strojami i oczywiście pomysłowymi. Zapraszam na mój nowy blog o stardoll
    http://stardoll-i-ja-julitaw1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D