piątek, 29 kwietnia 2011

Statuetka SFW

Statuetkę miała wykonać 

10 komentarzy:

  1. śliczna ;D
    ja ja lubię twoją grafikę ☻

    OdpowiedzUsuń
  2. przecuudna :D masz mega talent dziewczyno :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh...co tu dużo gadać? To jest BOSKIE! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!!! Ja myślę że ona jest boska!!! Szkoda że to tylko grafika a nie prawdziwa statuetka :(
    Jesteś utalentowaną GRAFICZKĄ ... zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! TY masz wielki talent! Ta statuetka jest 1000 razy lepsza niż nawet statuetka Cover Girl! BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się naprawdę, bardzo podoba. Dbasz o najmniejsze szczegóły, dzięki czemu grafika jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna ...
    Donalix

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D