piątek, 29 kwietnia 2011

Nowe grafiki

Chciałam Wam pokazać 2 dzisiejsze grafiki. 

Ukończony nagłówek wraz z tłem na SFW (klik i powiększasz):


Jeszcze szybki baner dla AquaNatura. Wiem, że to nie żaden cud, ale w miarę płynnie wyszła mi animacja i jestem z tego powodu zadowolona.

(jeśli nie wyświetla animacji, to klik na obrazek - widzicie animowane)

EDIT: Proszę o rzeczową krytykę. Stwierdzenie, "jest brzydki" na nic mi się nie przyda. Z komentarzy próbuję wyciągać wnioski na przyszłość. Jak Wam się podoba, to też by mi było miło, gdybyście wymieniali/ły co najbardziej ;)

10 komentarzy:

  1. w jakim programie robisz animacje?
    bo ta jest taka boska :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Tofciavip: W Photoshopie ;D
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  3. Hio, hio ;33

    Fajnie wyszedł ten nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co? Ja po porostu zakochałam się w twojej grafice. Masz talent i pozazdrościć tylko można

    OdpowiedzUsuń
  5. beznadziejne, taki banner umie zrobić kazdy. a nagłówek jest brzydki, są lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie , że nie!
    Moim zdaniem Twoje prace są bardzo staranne i pomysłowe. Nawet ciuszki dollek są wykonane z taką dokładnością jak prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny, jestes lepsza od magdomilowicza. tylko u dziewczyn w sfw nosy sa ciut za grube, a u aqua za chudy. mozesz nad tym troche popracowac. ale tak to jest swietny!
    sellena888

    OdpowiedzUsuń
  8. @Anonim - ujawnij się i dopiero wtedy krytykuj.
    Łatwo jest krytykować jako osoba anonimowa, trudniej jak jest się podpisanym nickiem. Skoro jesteś taki odważny/a to ujawnij swój nick i zrób lepszą grafikę.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie ci wyszedł ten nagłówek ^^ we wcześniejszych twoich nagłówkach miałam wrażenie, że lalki są ciut za "tłuściutkie" xDD ale ten jest naprawdę idealny *u* animacja równiez ci ładnie wyszła :)) sama ostatnio próbowałam przygode z grafiką, tyle że w GIMPie. muszę powiedzieć, że na razie mimo dokładnego analizowania wszelkich możliwych instrukcji typu "GIMP w praktyce" nie udają mi się najprostsze z pozoru rzeczy, więc mam ochotę wyrzucić komputer przez okno O.o xDD ale się opisałam O.O szok w czerwonych trampkach normalnie ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D