środa, 6 kwietnia 2011

Opóźnienia

Chciałam Was bardzo przeprosić za opóźnienia, jednak to nie moja wina. Mam ostatnio mało czasu wolnego. Muszę skończyć poster na konkurs do Katowic (pozdrawiam wszystkich uczestników projektu "Aktywny w szkole - Aktywny w życiu", są tu tacy? ;) ), chodzić na służbę w Kościele (rano i wieczór w poniedziałek; czwartek szkolna, potem zbiórka, która ostatnio się bardzo przeciąga; niedziela), oprócz tego projekt systemowy (ok. 4 godziny w tygodniu), powtarzać układ z cheerleaderek, jeszcze jest wyjazd do Pokrzywnej i po prostu nie wyrabiam.
Moje plany na temat nauki języków chyba się nie zrealizują aż do wakacji. Do angielskiego chcę się jeszcze bardziej przyłożyć, bo interesuje mnie szkoła z rozszerzonym ang. Myślę również nad samodzielną nauką francuskiego, bo do niemieckiego mam uraz z przeszłości, dlatego zastanawiam się nad francuskim w liceum. Chciałabym również spróbować japońskiego.

3 komentarze:

  1. Łał jesteś cherleaderką?? ale fajnie...u mnie w szkole nie ma cherleaderek...

    OdpowiedzUsuń
  2. W ramach zajęć artystycznych. W zeszłym roku było prowadzone przez dziewczyny z 3 klasy i uważam, że było lepiej bez nauczycielki, ale ogólnie to fajnie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie! U mnie w szkole w ramach zajęć artystycznych możemy przychodzić na dodatkową matmę i polski ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D