sobota, 9 kwietnia 2011

Konkurs "Recenzujesz i wygrywasz!"

W związku z otwarciem mojego bloga z recenzjami postanowiłam zorganizować konkurs. Wystarczy, że zrecenzujesz film, piosenkę, obraz, książkę - cokolwiek. Nie ma ograniczenia w długości, ale też nie przesadzajcie ;) Chcę by jeszcze pewna osoba dołączyła do komisji, ale o tym w swoim czasie.

Jest 5 kryteriów. Za każde możecie dostać 1-10 punktów ode mnie i drugiej osoby w jury, czyli maksymalnie 100.

Kryteria:

  • Poprawność ortograficzna
  • Poprawność językowa
  • Styl pisania
  • Spoglądanie pod różnymi kątami (w filmie np. postacie, muzyka itp.)
  • Umiejętność wyrażania emocji i opisywania swoich refleksji

Nie bierzemy pod uwagę Waszego zdania, tego co recenzujecie, czy wychwalacie, czy wręcz przeciwnie.

Spośród 3 najlepszych osób procentowo wyliczymy kto ile dostanie. W sumie 100SD.
2-3 recenzje należy wysłać na adres simomaniaczka96@gmail.com do 15 maja 2011r. 23:59 (czyli bardzo dużo czasu).


Konkurs odbędzie się tylko przy min. 10 zgłoszeniach. Tylko dla obserwatorów!



5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D