czwartek, 24 marca 2011

Sklep - Hello Easter!

Uwaga, to nie spoiler. To moja dzisiejsza praca. Ponieważ mój mózg, dusza i cała reszta domagają się wolnego to zrobiłam coś na wzór sklepów ze Stardoll o tematyce wielkanocnej. Korzystałam z tekstury tapety i drewna z jakieś stronki, ale już nie pamiętam jakiej. Oczywiście fragment Van Gogha również nie jest mój, jednak trochę zajęło przerobienia obrazu na bluzkę. Tak to cała reszta jest mojego autorstwa i kilka obrazków ze Stardoll.

Kliknijcie na obrazek by powiększyć.


6 komentarzy:

  1. Jak najbardziej jestem za! Taki sklep mogliby zrobić. Nie wiem jak to robisz, ale to jest świetne.;)Gdybym miała dość kasy to bym kupiła wszystko, ale w moim stardollowym portfeliku za te kilka pieniążków też na pewno bym coś zabrała do apartamentu. Gdybym mogła to bym na sto procent kupiła bluzkę "Van Gogha" i bluzę "I love rabbits".

    Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. człowieku, ty masz WIEELKI TALENT o.O. juz myślałam , że to nowy sklep w starplazie ;D.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. NIGDY nie widziałam czegoś takiego!! Dziewczyno to powinno być w starplzie na święta!
    No a oczywiście ty powinnaś dostawać kasę za każdym razem jak ktoś coś kupi ;D oj byś sobie zarobiła...xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Good day! I could have sworn I've visited this web site before but after browsing through some of the articles I realized it's new to
    me. Nonetheless, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-marking it and checking back frequently!


    Here is my page kliknij

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D