poniedziałek, 19 grudnia 2011

Nagłówek dla "Ciemny Stardoll"

Kolejne zrealizowane zamówienie, tym razem dla "Ciemny Stardoll":


Na początku miałam spore problemy z koncepcją, bo nie chciałam, żeby wyszło po prostu zbyt ciemno. Później wpadłam na pomysł z oknem i dalej poszło gładko. Przede wszystkim zależało mi na czymś nietypowym, oryginalnym. Postawiłam na prostotę i klimat (mam nadzieję, że się udało ;) ). Cieszę się, że w miarę wyszły promienie wpadające przez okno i oświetlenia z 2 stron (z tyłu i z góry).
Niektórych może dziwić, czemu zdecydowałam się na taką małą lalkę w tle. W zleceniu była moja dollka, a ja nie chciałam kogoś wprowadzać w błąd i sugerować, że również tworzę tę stronę ;]

Wstępny szkic wyglądał tak (jak widzicie, w trakcie pracy zwykle wiele się zmienia):


Korzystałam z twarzy, cegieł i butów ze Stardoll oraz tych 2 obrazków:



Cała reszta - 100% wieczko6 :D
__________
W pracy towarzyszyło mi radio "The Bone", które serdecznie polecam osobom lubiącym dobry rock i humor. Niestety słuchać można jedynie w internecie, bo ta stacja nie jest odbierana w naszym kraju :( Posłuchaj "The Bone".


I jak się podoba? Co sądzicie o nagłówku? Co się najbardziej podoba, a co byście zmienili?

PS. Do końca roku nie przyjmuję zamówień. Teraz muszę pozałatwiać wszystkie sprawy w szkole, a potem wolne (co nie znaczy, że nie będę "pracowała graficznie", czekajcie na efekty :) ).

5 komentarzy:

  1. promienie wyszly bardzo fajnie ,ale co do calosci w sumie nie wiem czy jestem przekonana ...poza tym nazwa, ciemny stardoll, kojarzy mi sie z glupota a nie mrokiem... co poradzic, XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek bardzo mi się podoba ale mam jedno "ale" mianowicie ta ręka a zwłaszcza dłoń jest dziwna. Trochę miała. No nie wiem co mi sie nie podoba w niej ale nagłówek jest S-U-P-E-R !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa koncepcja. Jednakże ja gdzieś indziej wstawiłabym napis ,,Ciemny stardoll'', tylko nie wiem gdzie.
    Doll z przodu wygląda jakby szła na pogrzeb, a nie była dollką na nagłówku ciemnego stardollu.
    I mam takiego samo wrażenie co Ewelina - nazwa ciemny stardoll kojarzy mi się z głupotą, a nie mrokiem, lecz to już nie Twoja wina.

    Ogólny efekt jest świetny, wielki plus! Jak już wspomniałam - ciekawa koncepcja. Moja ocena to 4,4/5.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D